مطالبهعدم پذیرش آتش بس
مسئولان پتروشیمی را زدن! جنگ را ادامه دهید پلها را زدن! جنگ را ادامه دهید نیروگاهها را زدن! بی برقی را تحمل میکنیم. جنگ را ادامه دهید همه زیرساختها را زدن، جنگ را ادامه دهید آتش بس یعنی چند ماه دیگر، حمله دوباره و شدیدتر و بدتر. جنگ زمانی پایان می یابد که امریکا در تمام کشورهای عربی پایگاههایش را تعطیل کند و برود. و این با توافق و مذاکره حاصل نمیشود. فقط با موشک حاصل میشود. ما حاضریم هر سختی را تحمل کنیم. فقط جنگ را تا نابودی اسراییل و امریکا ادامه دهید تا موج ۸۰۰ شده بروید. فقط تنفس دوباره به غده سرطانی ندهید به والله پیروزی نزدیک است. دشمن چنان از قدرت نظامی ما مستاصل شده که در عجز کامل با زدن پل و ریل راه آهن، عقده خالی میکند. حرف از توافق، حرف از توقف جنگ و آتش بس موقت و دائم، 👈خیانت به خون شهدا مخصوصا خون رهبر شهیدمان و دهها فرمانده بی نظیر ماست. به خون شهدا خیانت نکنید جنگ جنگ تا پیروزی
جنگ تحمیلی، عالی ترین شخص مملکت.رهبری، دفتر مقام معظم رهبری، رهبری، مسئولین دولتی، مسئولان کشور، سایر بخشهای دولتی مرتبط، رییس جمهور، مسئولان عالی رتبه کشور، نمایندگان،وزرا، رئیس جمهور
0100گزارش از مطالبه
