@DrAkbari8 دی 1404در پاسخ بههیچ کس از دولت و مسوولین گرانی را دوست ندارد و همه دوست دارند همه چی ارزان و باثبات باشد و تمام تلاش خود را در این زمینه می کنند. بهتر است همه از نصایح چهارگانه ی رهبری در حمایت دولت تبعیت کنیم و آتش به میان معرکه نشویم. عده ای فکر نکنند اگر پزشکیان را زمین بزنند کار درستی می کنند.