طبق گزارش خودشون تا الان بالای ده هزار بار اومدن رو آسمون ایران و حملات رو انجام دادن را برگشتن..چطوری در آسمان کشور جلوشون باید گرفته بشه؟در حال حاضر ما فقط حمله میکنیم.دفاعی در کار نیست
@Sororshadi14049 فروردین 1405در پاسخ بهطبق گزارش خودشون تا الان بالای ده هزار بار اومدن رو آسمون ایران و حملات رو انجام دادن را برگشتن..چطوری در آسمان کشور جلوشون باید گرفته بشه؟در حال حاضر ما فقط حمله میکنیم.دفاعی در کار نیست