دارن چراغ خاموش کارخانه های تولید داروی ایران رو میزنند!

بجز کارخانه داروپخش، کارخانه های عبیدی و فردوس رو هم زدند!حمله به زیر ساخت های غذا و داروی کشور در دستور کار نیروی هوایی صهیون قرار گرفته استیک روز کلانتری ها را میزنندیک روز کارخانه های دارو سازییک روز پمپ بنزین هایک روز بیمارستان هاو...تا دیر نشده و زیر ساخت های کشور توسط دشمن نابود نشده جلوی جولان هواپیماهای صهیون وآمریکا در آسمان کشور را بگیرید
23:55 - 14 اسفند 1404




1 پاسخ

@Sororshadi14049 فروردین 1405
در پاسخ به
طبق گزارش خودشون تا الان بالای ده هزار بار اومدن رو آسمون ایران و حملات رو انجام دادن را برگشتن..چطوری در آسمان کشور جلوشون باید گرفته بشه؟در حال حاضر ما فقط حمله میکنیم.دفاعی در کار نیست