@user17091015386710620303 بهمن 1404در پاسخ بهقسمت عمده روی کار آمدن مسئول پرکار دست خود کردکه نه اینکه طرف از صبح تا شب اینجا ناله و نفرین کنه بعد بگه من به چوب خشک رای میدم تا اون رای نیاره!!!!حالا دوستان هر طور صلاح میدانند رای بدهند(اونایی که رای نمیدهند..)