23 خرداد 1405

توافقنامه

🔺آنقدر که تا امروز علنی شده، اصل توافقنامه، بازشدن تنگه هرمز در مقابل باز شدن محاصره است. این خوب است یا بد؟ به نفع دشمن است یا نه؟ ضمانت اجرای آن چیست و .... 🔺تنگه هرمز اساسا بنا بود در ابتدای آتش بس باز شود، دشمن به پیش شرط ایران درباره لبنان عمل نکرد، بسته ماند، دشمن از بیروت عقب نشست اما محا…نمایش بیشتر
برادر بزرگواربرجام با اون همه نقاط منفی و قابل تفسیر به ضرر ما ،‌ با اینکه پشتوانه اش قطعنامه شورای امنیت بود بدون هیچ هزینه ای ازش خارج شدن.اونجا هم محاسبات غلط امثال نبویان بود؟؟
02:05 - 24 خرداد 1405

34 بازدید