عادل فردوسیپور در دردناکترین روزهای ایران همچنان «وسطبازی» میکند. او از کسانی میگوید که «بین ما نیستند» اما نمیگوید چه کسی آنها را از میان ما برد.
اون موضع گرفتن اینجور آدمها حتی تو مسائل بسیار ریز و این سکوت و دو پهلو صحبت کردنشون به خاطر سیاست زدگی مفرطشون هست.نمی خوان ببینن و بگن وگرنه اینجا دیگه بحث ایرانه.