با این تفکر به جایی نمیرسیم سرنوشت ما باید دست خودمان باشداز همین گزارش هم برمی آید که انگار بازی را به مصر میبازیمتفکری مثل حمید استیلی در تیم امید و شکست خاک بر ..... با این تفکرات مثل مرد باید بازی کرد صعودمان دست خودمان است نه تیم دیگری اما اگر اما اگر