
9**3721 پاسخ داد
@user17091015519812558167 روز پیشدر پاسخ به وشوخی کردی؟درسته دلار تاثیر زیادی داره ولی اصل مشکل کسری بودجه دولته، دولت بخاد نخاد سرتاپاش با دلار اداره میشه،وقتی کشوری اقتصاد واقعی ،اقتصاد سالم نداره ،تحریم ورانت وبی وجدانی وبی انصافی در سیستم حاکمه،حکومت پول واقعی ازدرامد واقعی نداره به مردم بده ،سرمایه گذارهای عظیم واردنمیشن ونتیجه اینه
9**3721 پاسخ داد
@N_bourbouri16 خرداد 1405پشتپرده لغو قرارداد چینیها در پروژه اتوبان اصفهان ـ شیراز
سفیر اسبق ایران در چین، با روایت ماجرای لغو قرارداد یک شرکت چینی برای ساخت اتوبان اصفهان ـ شیراز گفت این پروژه قرار بود ظرف سه سال تکمیل شود اما پس از تغییر پیمانکار، حتی بعد از ۱۵ سال نیز به پایان نرسید.۲۶ MB
@user170910155198125581616 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا؟؟این شرکت ایرانی پول نجس دلار رو گرفته وپونزده ساله هیچی به هیچی؟؟پس دادگاهی رسیدگی واسم ونام ونشان واینکه مال کدوم اقازاده بوده هیچی به هیچی؟ بابا عجب زرنگیم ما
9**3721 پاسخ داد
@ScientificAcademic14 خرداد 1405روش استارلینک برای مشارکت در حمله نظامی آمریکا به ایران
گزارش اخیر رویترز و اعترافات ایلان ماسک نشان میدهد که استارلینک در ایران به عنوان شبکهای پنهان برای جاسوسی و هدایت پهپادهای انتحاری ارتش آمریکا در جنگ ۴۰ روزه مورد استفاده قرار گرفته است.
@user170910155198125581614 خرداد 1405در پاسخ بهبزودی بااین توجیه ،وقتی سیستم ماهواره به موبایل مستقیم راه افتاد اونوقت چکار میکنید ، یک میلیون نفر صاحب موبایل رو اعدام میکنید تاهمه موبایل بیست سی سال پیش رو استفاده کنن.توغزه هم ماهواره ازاد وپرسرعت وصل بود وهست،حتما عقلشون نمیرسیده
9**3721 پاسخ داد
@MR_Jafari10 خرداد 1405آمریکا به زخمی شدن نظامیانش در پاسخ موشکی ایران به نقض آتشبس اعتراف کرد
در حالی که ارتش آمریکا مدعی شده بود که حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در کویت را رهگیری کرده است، سیبیاس امروز یکشنبه به نقل از مقامات آمریکایی از زخمیشدن هفت نفر در این حمله خبر میدهد.
@user170910155198125581610 خرداد 1405در پاسخ بهانشالله که روزنامه ها وشبکه های در صراط مستقیم امریکا، همه جا منبع تایید ومنبع اخبار باشن ،نه بصورت انتخابی وهرجا بنفع باشه
9**3721 پاسخ داد
@saleheskandari4 خرداد 1405گزینه «قطع داوطلبانه دسترسی به اینترنت بینالملل» را فعال کنیدمطالبهگزینه «قطع داوطلبانه دسترسی به اینترنت بینالملل» را فعال کنید
ساعاتی پس از ابلاغ مصوبه رئیسجمهور برای بازگشت اینترنت بینالملل به وضعیت قبل از دیماه ۱۴۰۴، کمپینی مردمی با انتشار نامهای سرگشاده به وزارت ارتباطات، خواستار فعالسازی قابلیت «مسدودسازی انتخابی اینترنت بینالملل» برای کاربران شد. ۱. تهدید «جاسوسی زیرساختی» دشمن در دو جنگ اخیر طراحان این کمپین با استناد به گزارشهای منتشرشده از جنگهای اخیر علیه ایران اعلام کردهاند: عملیات رهگیری و مکانیابی: طبق گزارش فایننشال تایمز، رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته با هک دوربینهای ترافیک و نفوذ به برجهای مخابراتی تهران، الگوی تردد و موقعیت مقامات ارشد را دقیقاً رصد کرده و با استفاده از هوش مصنوعی، عملیات ترور (از جمله امام شهیدمان و شهید علی لاریجانی و سایر فرماندهان و دانشمندان شهید و ...) را طراحی کرده است . قطع ارتباطات امنیتی: در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ ۴۰ روزه دشمن با مختل کردن آنتندهی برجهای همراه در محدوده اهداف حساس، امکان هشدار و واکنش تیمهای حفاظت را سلب کرد . نفوذ به تجهیزات شخصی: مقامات امنیتی ایران در گزارشهای داخلی تأیید کردهاند که سرویسهای اطلاعاتی رژیم از طریق نفوذ به شبکه و رهگیری تلفنها، موفق به شناسایی و به شهادت رساندن برخی فرماندهان و دانشمندان هستهای شدهاند . ۲. ضرورت «گزینه قطع دسترسی بینالملل» با توجه به اذعان سرویسهای اطلاعاتی غربی که «تهران را مانند خیابانهای قدس میشناسند» ، فعالان این کمپین اعلام کردهاند: «در شرایط کنونی، باز بودن مسیر اینترنت بینالملل به معنای باز گذاشتن درهای ورود بدافزارهای هکری، نرمافزارهای رهگیری موقعیت و پنجرهای برای نفوذ به اطلاعات شخصی و حریم خانوادهها است.» این درخواست سه هدف اصلی را دنبال میکند: 1. صیانت از حریم خانواده: جلوگیری از دسترسی آسان کودکان و نوجوانان به محتوای مستهجن و خشونتبار غربی. 2. امنیت شغلی و جانی نخبگان: جلوگیری از نشت دادههای موقعیتمکانی مهندسان، پزشکان و اساتید دانشگاه که در معرض تهدید ترور سایبری هستند. 3. ایجاد «فیلتر انتخابی»: مشابه قابلیت مسدودسازی تماسهای بینالملل، دکمهای در تنظیمات مودم و اپلیکیشن اپراتور تعریف شود تا هر کاربر بر اساس تشخیص سطح تهدید، خود تصمیم بگیرد که آیا به اینترنت جهانی متصل شود یا صرفاً از شریان امن «اینترنت ملی» استفاده کند. ۳. خواسته عملیاتی از وزارت ارتباطات این کمپین از وزیر ارتباطات درخواست دارد تا طی یک دستورالعمل فوری، اپراتورهای همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) و شرکتهای اینترنت خانگی موظف شوند: · گزینه «قطع مسیر بینالملل» (International Toggle) را در پنل کاربری اضافه کنند. · امکان تفکیک صورتحساب بین مصرف اینترنت داخلی و بینالملل فراهم شود تا کاربرانی که صرفاً از اینترنت ملی استفاده میکنند، مشمول هزینه سرویسهای خارجی نشوند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
@user17091015519812558168 خرداد 1405در پاسخ بهیا خدا، انگارتو قرن سیزده چهارده ودوران قرون وسطی زندگی میکنیم، بجای سفت کردن امنیت وجلوگیری ازهک کردن، مردم رو مجازات کنیم، مشکل واقعی اینهانیست ،نگرانی از چیزهای دیگه س، هرچند این اینترنت که مثلا باز شده زیاد فرقی با دوران قطع اینترنت نداره
9**3721 پاسخ داد
@seyedona7 خرداد 1405روایت حداد عادل از یک نگرانی رهبر انقلاب
حداد عادل: رهبر انقلاب نگران هستند که بعضیها قدر حضور مردم را ندانند۴ MB
@user17091015519812558167 خرداد 1405در پاسخ بهتاکی این وضعیت ادامه داره،امریکاواسراییل هست واروپا..حقیقت هم مشخصه که هیچ تعهد وقرارداد وحتی قطعنامه بقول اقای احمدی نژاد ،هیچ ارزشی نداره،ازامریکا تا ایران،خب کی وضع عادی میشه،امریکا نابودشه واسراییل نابودشود هم شعاره.سه ماهه مردم منتظر هستن،منتظر انتخابات امریکاهم نباشید که همه شون یکی هستن
9**3721 پاسخ داد
@Bazarkasbokar4 خرداد 1405دلیل گرانی ادامهدار لبنیات/ گرانی لبنیات تقصیر مردم و کارخانهداران نیست
🇮🇷بازار کسبوکار، مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای لبنی با اشاره به اینکه سرانه مصرف لبنیات در ایران یکچهارم میانگین جهانی است، گفت: با این دست فرمان دولت، قیمت لبنیات با وضع درآمد مردم به زودی به جایی میرسد که خرید آن برای مردم دیگر توجیهی نخواهد داشت.
@user17091015519812558167 خرداد 1405در پاسخ بهدولت وحکومت محترم ،اگه قراره همه چیز رو به دلار مستقیم یا غیر مستقیم وصل کنن ،باید این هفت دلار صدقه ماهیانه رو هم بامعیار قدرت خرید شش ماه پیش ،ومتناوبا اضافه بکنه، فکرنکنه با باز شدن نصفه نیمه اینترنت فیلترشده همه چی گل وبلبل میشه ومردم فراموشی میگیرن،شیر آبکی نایلونی که آب خالیه ۸۳هزارتومن،
9**3721 پاسخ داد
@atefegharibi5 خرداد 1405جدیدترین وضعیت اتصال اینترنت بینالملل
طبق گزارشها دسترسی کاربران همراه به اینترنت بینالملل نیز برقرار شده است.
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهاقای رئیس جمهور بالاخره یه اراده ای نشون دادید بعنوان نماینده بلافصل مردم (هرچند اکثریت زیادی نبود ولی باز نماینده خواست مردم هستید )
9**3721 پاسخ داد
@khalilamerinia5 خرداد 1405بازگشت هیئت مذاکره کننده ایران از قطر
محمد باقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره کننده ایران که دیروز در راس هیئتی برای رایزنی با مقامات قطری به این کشور سفر کرده بود ساعتی پیش به کشور بازگشت.
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهگونی پول هارو چجوری اوردن؟؟؟ سهم مردم رو بدید تا آب نشده
پاسخ داد@atefegharibi5 خرداد 1405مخابرات: اتصال کامل اینترنت بینالملل مشترکان برقرار شد
شرکت مخابرات ایران از برقراری مجدد اینترنت بینالملل برای مشترکین این سرویس خبر داد.
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهتو سایت فارس اومدیم وحرفهای دلمونو زدیم ،بعضی هاش سانسورشد که نباید میشد، ولی حالمون بدنبود،حالا هم تنها نمیذاریم وهستیم
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهعجبا... ناشکری نکنیم گشنگی فعلا یادمون رفت ولی ماکه تلفن نداریم چکارکنیم،موبایل هم وصل بشه. کاری کردن به همون اینترنت لاکپشتی آلوده فیلترشده راضی باشیم
9**3721 پاسخ داد
@Mohadeseh_hoseini5 خرداد 1405رمزگشایی حقوقی از توقف مصوبات ستاد فضای مجازی
صدور دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری در خصوص مصوبات «ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی»، موجی از تفسیرهای متفاوت را در فضای رسانهای برانگیخته است. یک حقوقدان اعلام کرد این اقدام صرفاً جهت بررسی «صلاحیت قانونی» مرجع صادرکننده است.
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهمعلوم بود اجازه نمیدن به رییس جمهور،متاسفانه اقای پزشکیان هم نه توانایی داره نه اراده .. ظاهراً افتخار هم رده بودن باکشور محترم کره شمالی نصیبمون شد،
9**3721 پاسخ داد
@r_yasin5 خرداد 1405قطر: قرار نیست به ایران ۱۲ میلیارد دلار پول بدهیم
سخنگوی وزارت خارجه قطر برخی گزارشها در خصوص ارائه تضمین ۱۲ میلیارد دلاری به ایران برای دستیابی به توافق را تکذیب کرد.
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهاگه هم شاید واگه خدا بخاد قطر ده متری بخاد این پول باج سبیل یا پول توقیف شده یا وام رو بده ،لااقل بین مردم تخس کنن به هرایرانی چندصد دلار برسه ،نه اینکه وسط راه ناپدید بشه
9**3721 پاسخ داد
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بههیچ اطلاع رسانی بیطرف وجود نداره که اصل وحقیقت در مذاکره چی هست ،این مطالب که منبع بینام ونشان میگه بیشتر توجیه مذاکره هست، دیروزامریکا حمله کرده ،ده جور داخل کشور توضیح میدن ،یکی میگه قایق تندرو زدن ، یکی میگه قایق عادی بوده یاورزشگاه بوده،اون داره هروقت میخاد میزنه ،این منبع اگاه ازپول گرفتن میگه
9**3721 پاسخ داد
@Ebrahimrezaei5 خرداد 1405لطفاً خطوط قرمز را ماستمالی نکنید!
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی یادداشتی از دیپلماتهای ایران خواست از موضع ایران پیروز مذاکره کنند و از خطوط قرمز کوتاه نیایند.
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهچرا تو توئیتر پیام فارسی میذاره؟؟اگه برای داخل کشوروایرانی هست ،تو پیام رسان داخلی بذاره،
9**3721 پاسخ داد
@user17091015519812558165 خرداد 1405در پاسخ بهاقای پزشکیان مدیون مردم بود ،یکیش اون قانون عجیب جریمه حجاب وگشت ارشاد ویکی هم ازادکردن اینترنت،هرچند همه میدونن رییس جمهور اختیارواقعی نداره واسما شخص دوم کشوره وریاست های فرمالیته،ولی به اکثریت مردم مدیون بود،حالا اگه اتفاقاتی نیفته نعوذبالله ،اینترنت رو ازاد کنه یا مردونه بگه که نمیتونم،سکوت نه،
9**3721 پاسخ داد
@Football_Iran_Sports4 خرداد 1405ورود رئیس جمهور مکزیک به ماجرای تیم ملی
رئیسجمهور مکزیک به صورت رسمی اعلام کرد در این کشور میزبان تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.
@user17091015519812558164 خرداد 1405در پاسخ بهبالاخره وارد امریکا میشن باید ویزا بگیرن،فقط اینجوری اونهایی که راه نمیدن میمونن تو شهر کارتل ها تیخوانا، وویزایی ها میرن امریکا وبرمیگردن،واقعا چقدر خفت باره،ولی صحبت چندمیلیون دلاره ،
9**3721 پاسخ داد
@adnanadnan4 خرداد 1405در پاسخ بهاین توافق رو من به عنوان یه اصول گرا واقعا پسندیدم ! نصف اینایی که مخالفن سس خرسی طلبن که زورشون اومده . در کل کافیه چند تا رسانه ی خارجی معتبر رو بخونید میبینید همه جا از پیروزی ایران میگن ! پس توافق خوبی بوده ! درود بر جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده و رهبری
9**3721 پاسخ داد
@atefegharibi4 خرداد 1405مصوبه بازگشت اینترنت به وزارت ارتباطات ابلاغ شد
مصوبه بازگشت اینترنت دقایقی پیش از سوی رئیسجمهور به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شد.
@user17091015519812558164 خرداد 1405در پاسخ بهبرادران داداشی ها فیلترشکن خوب کی داره،؟؟؟؟برگشتیم سر داستان فیلترشکن. اگه واقعا درست باشه وازجایی جلوشو نگیرن ، ممنون که حداقل اینترنت درست بشه ،انشالله دعاکنیم شر ترامپ هم کم بشه ومردم خودشون تصمیم کشور رو بگیرن
9**3721 پاسخ داد
@a_najafpour4 خرداد 1405در پاسخ بهاینکه هنر صاحبان اینترنت آمریکایی است... آفرین به هنرشانتدبیر شما برای حفظ استقلال و امنیت کشور چه خواهد بود؟
@user17091015519812558164 خرداد 1405در پاسخ بهتدبیر برای حفظ استقلال وامنیت وظیفه متخصص های سایبری واهل فن وکلام وتفسیر واطلاع رسانیه، نه بستن وفیلتر.یعنی چاره ای بجز جنگ کلامی نیست،بعنوان پدر خودمم از خیلی مشکلات ومسائل شاکی ونگرانم برای فرزندان ولی چکارمیشه کرد؟