مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید
مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
چقدتهمت ب رهبرمون زدن و هرکاری دوس داشتن کردن ب اسم رهبر💔بمیرم برا اون خون بی گناهت و اون ک بچه های ک ب عشق و راه تو سر وطن دادن ک ایران مقتدر بمونه ، خودت شاید۴ تا رفیق پاک داشتی، بمیرم برا پسرت ک گرگ ها دورش گرفتن💔چون میبینن مردم ب حرفش گوش میدن این جوری تحت فشار ب اسمش ب ایران زخمی نمک میزنن💔