وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر معتمدیان استاندار تهران مسئولین محترم همانطور که شواهد از جمله جابجایی هوایی، حملات اسراییل و توییتهای اخیر ترامپ به وضوح نشان میدهد دشمن در تدارک حمله مجدد است و بعید نیست صحبت از آتش بس صرفا وقت کشی برای نفس گیری مجدد باشد در هر حال، عقل و منطق حکم میکند در بازگرداندن کارمندان و خانواده های آنان به تهران و شلوغ کردن تهران عجولانه تصمیم نگیریم برادر دکتر معتمدیان، با چند روز دورکاری یا حضور کمتر افراد، کشور از پا نمی افتد اما با شلوغ شدن شهر و ادارات آنهم در شهری که پدافند کامل و کارآمدی ندارد صرفا تلفات بالا میرود و دشمن شاد میشویم ... تهران یک شهر پر تراکم و نسبتا عمودی است بدون هیچ پناهگاه استاندارد عمومی و سیستم هشدار و ....لذا باید محتاطانه تر فکر کرد. سرباز اگر هستیم باید خود را حفظ کنیم بمانیم تا بتوانیم سربازی کنیم ... لطفا در اسرع وقت تجدیدنظر بفرمایید و در صورت امکان تعداد کارمندان حضوری را به ۲۰ درصد کاهش دهید
وزیر کشور، استاندار تهران، ریاست سازمان اداری استخدامی، هيئت دولت