سلام اقای پزشکیان مطابق قواعد بین المللی مبدا هر حمله به عنوان مهاجم شناخته شده و هر کشور حق دفاع و حمله متقابل به مبدا هجمه را دارد. آیا شما واقعا این را نمیدانید؟ آقای پزشکیان کشورهای عرب به دلیل اینکه به آمریکا پایگاه دادند و از آن برای حمله به غیرنظامیان و رهبر عزیزتر از جانمان استفاده کردند باید بازخواست و حتی محاکمه شوند حال چرا شما از آنان عذرخواهی کردید؟ حواستان هست؟! آقای پزشکیان ترور رهبر خط قرمزی بود که نباید رد میشد و الان باید تمام منافع ترامپ و اسراییل و آمریکا از بین بره حال شما چرا اینقدر ضعیف برخورد میکنید؟ شما فقط مسعود پزشکیان نیستید شما رییس جمهور یک ملت داغدار هستید که جنگ به آنها تحمیل شده و باید تمام قد کنار ملت و نیروهای مسلح بایستید ایران رییس جمهوری که ضعیف فکر کند ضعیف سخن بگوید و پالس ضعف بفرستد و باعث تفرقه شود نمیخواهد حواستان باشد ...
رییس جمهور، شورای موقت رهبری