جنگ تا نابودی کامل و غیرعملیاتی شدن اسراییل ادامه یابد
هموطن عزیز و مسئولین محترم
سلام
۱-جنایت جبران نشدنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار در تجاوز به ایران اسلامی بویژه شهادت رهبر بزرگوار، کودکان دانش آموز و هموطنان عزیز و تخریب زیرساختهای کشور به هیچ وجه قابل اغماض نیست و جنگ باید تا نابودی اسرائیل و تمامی پایگاه های امریکا در منطقه ادامه یابد
۲- اگر اسراییل به طور کامل غیر عملیاتی نشود هر از چندگاهی حمله غافلگیرانه خواهد کرد و به ما ضربه خواهد زد و عزیزان ما را از ما خواهد گرفت
۳- ذخیره موشکهای پدافندی اسراییل و آمریکا در منطقه رو به اتمام است و نباید به انها اجازه نفس کشیدن و تجهیز مجدد داد. سست شدن در چنین شرایطی معادل با تجدید قوای دشمن و عقلا اشتباه است
۴- بازارهای جهانی تا کنون به زحمت سر پا نگه داشته شدند و ادامه جنگ حداقل به اندازه دو تا سه ماه آینده فروپاشی و بیچارگی دشمنان را در بر خواهد داشت
۵- پالایشگاهها و صنایع اروپایی به زحمت تا ۲۰ روز ذخیره مواد اولیه دارند و اگر تنگه هرمز را بسته نگه داریم همه درمانده و زمینگیر میشوند
۶- شهید کردن رهبر بزرگوارمان خط قرمزی بود که نباید نقض میشد و اگر این بار کوتاه بیاییم بعدا نیز این رویه تکرار میشود
۷- کمترین تاوان شهادت عالی ترین مقام کشور از بین بردن متجاوز است
لذا
آتش بس ممنوع و جنگ باید تا نابودی اسرائیل ادامه پیدا کند.
با توجه به ترور ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و مردم بیگناه توسط اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار ، جوانان و مردم تقاضا دارند اجازه حضور مستقیم در نبرد بر علیه صهیونیست ها و آمریکا را بدهند و آنها را سازماندهی و تجهیز کنند.
شبکه های تخصصی نظیر
شبکه هنر
شبکه گردشگری
شبکه اقتصاد
شبکه دانستنیها
شبکه نظامی
شبکه تاریخ
شبکه علوم
شبکه صنایع و کشاورزی
و.... میتواند هم به رشد فکری افراد جامعه کمک کند و در زمینه های مختلف هم برنامههای تخصصی و پر محتوا تولید شود، هم مخاطبان صداو سیما بیشتر میشوند.