مطالبه

کارمندان دولت تنبل نیستند؛ مشاور رئیس‌جمهور پاسخگو باشد

انتقاد از توهین مشاور رئیس‌جمهور به کارمندان! مشاور رئیس جمهور آقای شفیعیان به کارمندان محترم دولت اهانت کرده و آنها را تنبل و دولت را تنبل خانه خطاب کرده است! تنبل خطاب کردن کارمندان که بدنه دولت را تشکیل می‌دهند مصداق اهانت به افراد است و از دادستان محترم می‌خواهیم بدون مماشات با این توهین برخورد کنند. اگر امروز جلوی توهین و تفرقه‌افکنی و ایجاد ناراحتی را نگیرید فردا قبح این کار می‌ریزد. توهین به کارمندان، القای بی‌انگیزی و ایجاد نارضایتی از اهداف دشمن است و این آقای مشاور یا ساده لوح و موج‌سوار است و یا هدفمند دنباله‌روی راه دشمن است. آقای دادستان کل، در شرایطی که القای امید مه‌ ترین نیاز است این آقای مشاور چه حقی دارد کارمندان را تنبل می‌خواند؟ اصلا ایشان خودشان برای چه حقوق می‌گیرند و چه کار مهمی جز فعالیت در فضای مجازی انجام می‌دهند؟ ایشان با توهین و القای ناامیدی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند! تنبل کسی است که به جای آنکه کار کند در فضای مجازی حرافی می‌کند که اگر وظیفه و کار مشخصی داشت این حرفهای نسنجیده را نمی‌زد! آقای پزشکیان و آقای شفیعیان، اگر دولت تنبل خانه است چرا با آمدن شما نیروهای ناکارآمد و سفارشی از گوشه و کنار به سیستم تزریق شدند! آقای شفیعیان، حال خراب دولت و ناکارآمدی عیان امروز، نتیجه عملکرد ضعیف امثال شماست که به جای کار کردن، در فضای مجازی پرسه می‌زنید و آتش به جان جامعه کارمندی می‌اندازید. به واسطه بی‌برنامگی شما در تامین سوخت و برق، ساعت شش صبح بر سر کار رفتیم و در چله تابستان بدون سیستم سرمایشی کار کردیم و حال ما را تنبل می‌خوانید؟ از دادستان محترم کل کشور خواهانیم که به عنوان مدعی‌العموم از حیثیت بیش از ۴ میلیون کارمند دفاع کنید و مستند به قوانین مربوطه، از توهین در فضای عمومی و تشویش اذهان جلوگیری کنید که اگر امروز چاره نکنید در آینده نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

دادستان کل کشور، رییس جمهور، کمیسیون اصل نود

0
100
گزارش از مطالبه
23:29 - 2 آذر 1404
سیاست
دولت

1 بازنشر
6658 بازدید



6 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌iman Sardarian‌
در پاسخ به
حمایت شدلطفاً شما هم از پویش ما حمایت کنید https://farsnews.ir/user1709100032338614666/1759836516290568267
مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا
مطالبه

مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا

پویش سهام‌داران لیزینگ رایان سایپا درخواست رسیدگی فوری قوه قضائیه به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات ریاست محترم قوه قضائیه، ما جمعی از سهام‌داران شرکت لیزینگ رایان سایپا، با توجه به گزارش حسابرسی ویژه منتشره در سایت کدال در تیر ماه سال جاری در خصوص نحوه استفاده از منابع شرکت توسط برخی دریافت‌کنندگان تسهیلات در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، نگرانی جدی داریم. شواهد و بررسی‌های موجود نشان می‌دهد که در اکثریت تسهیلات کلان اعطای ، فرآیند دریافت و مصرف تسهیلات کلان جریان سو وجود داشته و اینکه اراده ای برای بازپرداخت تسهیلات از ابتدا وجود نداشته و شرکت های دریافت کننده عمدتا کاغذی ، فاقد فعالیت و دارای روابط درهم تنیده سهامداری بوده اند. با توجه به اهمیت صیانت از حقوق سهام‌داران و منابع شرکت، از مقام محترم قوه قضائیه درخواست داریم: 1. بررسی و رسیدگی فوری به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات کلان در دوره‌های گذشته. 2. اقدام قانونی لازم برای بازگشت سریع منابع و حفاظت از سرمایه سهام‌داران. 3. شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به سهام‌داران درباره نحوه استفاده از تسهیلات و وضعیت بازپرداخت‌ها. 4. اطمینان از اصلاح فرآیندها و جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه در آینده. هدف این پویش، صیانت از حقوق ده ها هزار سهام‌داران، حفاظت از منابع شرکت و ارتقای اعتماد عمومی به نظام مالی کشور است. امیدواریم قوه قضائیه با ورود سریع و رسیدگی مسئولانه، مسیر شفافیت و پاسخگویی را برای همه سهام‌داران فراهم سازد

قوه ی قضائیه، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سازمان بازرسي كل كشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌بهار 🇮🇷‌
@Yas_3133 آذر 1404
در پاسخ به
اگه هرکسی بابت حرف هاش مورد سوال قرار می‌گرفت، هرکسی هرچیزی نمی‌گفت

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili4 آذر 1404
مطالبه

شورای اسلامی شهر وزوان به انتقادات بیانیه رسمی این شورا پاسخ مکتوب دهد

بیانیه رسمی شورای اسلامی شهر وزوان خطاب به مردم شریف منطقه، وزارت کشور، استاندار محترم و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی : بسم‌الله الرحمن الرحیم  شورای اسلامی شهر وزوان، با ایمان به خداوند متعال و اتکاء به پشتوانه عظیم مردم منطقه، در خصوص اجرای مصوبه ۷۹۲۴۰ ( ایجاد شهرستان میمه و وزوان ) اعلام می‌دارد:  شورای اسلامی وزوان نه تنها مدافع حقوق مردم خود، بلکه حامی توسعه و پیشرفت کل منطقه است. باور ما این است که پیشرفت منطقه، به سود همه روستاها و شهرهای اطراف خواهد بود و آینده‌ای روشن برای کل مردم رقم خواهد زد.  متأسفانه برخی افراد طی دهه‌های گذشته، به دلیل مخالفت با نام وزوان، کل منطقه را قربانی کرده‌اند. این رفتار ناعادلانه، امروز مقاومت و اراده مردم وزوان را برای احقاق حق خود مصمم‌تر و راسخ‌تر ساخته است. هرگونه تلاش برای حذف نام وزوان از عنوان شهرستان، چه از طریق فرافکنی، مکاتبات خلاف واقع یا فشارهای غیرقانونی، محکوم است و این شورا با جدیت و استواری در برابر آن خواهد ایستاد. وزوان با دیدگاهی منطقی و احترام به نام میمه و وَزوان، بر حفظ این عنوان مشترک تأکید دارد؛ اما اگر احترام به این عنوان رعایت نشود، وزوان ذره‌ای از حق تاریخی و قانونی خود کوتاه نخواهد آمد. پس از دو دهه پیگیری مستمر، شورای اسلامی و مردم وزوان به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد حتی یک حرف از نام وزوان حذف گردد. مردم شریف منطقه، پشتوانه اصلی پیشرفت و توسعه پایدار هستند ونقش کلیدی آنان در تحقق عدالت و ارتقاء جایگاه منطقه بی‌بدیل است ،این شورا خود را خدمتگزار آنان می‌داند و با اتکاء به همین پشتوانه مردمی، مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.  آینده روشن است... حرکات پشت پرده مخالفان روز به روز برای مردم آشکارتر می‌شود و این خود نعمتی است که باعث افزایش آگاهی عمومی و اتحاد بیشتر خواهد شد. وزوان با تکیه بر تاریخ، فرهنگ و هویت متمدن خود، مصمم است تا مسیر عدالت و توسعه را هموار سازد و در کنار میمه، لایبید و همه روستاهای منطقه، آینده‌ای درخشان و پرامید بسازد.  شورای اسلامی شهر وزوان با ایمان، اتحاد و پشتوانه مردم، مصمم به تحقق عدالت، حفظ نام وزوان و اجرای کامل مصوبه شهرستان شدن می باشد. و السلام علیکم من تبع الهدی  شورای اسلامی شهر وزوان برخی انتقادات وارده به بیانیه رسمی شورای اسلامی شهر وزوان که امید است شورای اسلامی شهر وزوان به آن پاسخ مکتوب دهد: _ نخست آنکه ، برخلاف آن‌ چه در بیانیه‌ مذکور آمده، مصوبه‌ی ۷۹۲۴۰ نه تنها مورد اجماع در بخش میمه نیست ، بلکه با مخالفت جدی بخش قابل توجهی از مردم، نخبگان و شوراهای اسلامی بخش مواجه شده که انتقادات مدنی و راهپیمایی های اعتراضی مردم بخش میمه در این راستا، گواه آن است ، چرا که تخلفات قانونی در مصوبه مزبور در پروسه ارتقا بخش به شهرستان، کاملاً مشهود بوده و مردم بخش میمه هم خواهان رسیدگی به تخلفات قانونی و اصلاح مصوبه مزبور و در پی آن ارتقا بخش میمه به شهرستانند _مصوبه برخلاف ادعای بیانیه شورای شهر وزوان ،بدون طی فرآیندهای قانونی ومشارکتی و بدون لحاظ حساسیت‌های تاریخی، فرهنگی و هویتی بخش‌ ، به تصویب رسیده و از این‌رو،مشروعیت قانونی و اجتماعی آن محل تردید جدی است. _منطقاً توسعه‌ پایدار بخش ، تنها در سایه‌ قانونگرایی و قانونمداری، رای اکثریت ، احترام متقابل، پرهیز از تحمیل یک‌جانبه‌ اراده‌ سیاسی یا محلی ممکن است. _هرگونه تلاش برای تثبیت نام یاساختار اداری خاص، بدون اجماع و رضایت عمومی، نه تنها به انسجام بخش کمک نمی‌کند، بلکه بذر بی‌اعتمادی و شکاف را در دل مردم می‌کارد که بیانیه شورای شهر وزوان گویا سعی در انکار آن دارد. _ مردم بخش میمه با برگزاری راهپیمایی و اعتراضات مدنی به صراحت اعلام اند که با اجرای مصوبه به شکل فعلی مخالفند، و آن را مغایر با منافع جمعی بخش میمه می‌دانند و این مخالفت، نه از سر تعصب، بلکه از سر دغدغه برای عدالت، قانونگرایی ، توازن و احترام به همه‌ صداهاست. _اگر شورای وزوان مدعی شفافیت است، بهتر نیست به گفت‌وگوی مستند و قانونی تن داده و نسبت به شنیدن دیدگاه‌های مخالف، بررسی مستندات و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی اقدام کند.

شورای شهر وزوان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی اسماعیلی‌
@mehdiesmaeili4 آذر 1404
سوال

مردم میمه چه میزان در تعیین نام شهرستان تازه تأسیس نقش دارند؟

پیرو راهپیمایی‌ها و اعتراضات مدنی مردم بخش میمه در پی تخلف در ارتقا و نامگذاری شهرستان جدید‌التاسیس استان اصفهان ، گویا بنا به دعوت سید محمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار وقت شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و بخشدار میمه، جلسه شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای بخش میمه [به نمایندگی از مردم شهرها و روستاهای بخش میمه ]،روز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید و در این نشست پس از رسمیت یافتن و با اعلام دستور جلسه توسط فرماندار وقت با توجه به مصوبه آخرین روزهای دولت سیزدهم و ارتقاء بخش میمه به شهرستان ، شوراهای اسلامی شهرهای لای بید و میمه و روستاهای ازان ، زیاد آباد ، ونداده ، خسرو آباد ، موته ، حسن رباط و لوشاب دلایل توجیهی خود برای ضرورت نامگذاری بخش ارتقاء یافته به شهرستان میمه را تشریح نموده و با نام دوسیلابی برای شهرستان جدید مخالفت کردند. گفتنی است از مجموع سه شهر و هفت روستای بخش میمه فقط شورای اسلامی شهر وزوان خواستار نامگذاری دو سیلابی برای شهرستان جدید بود حال مردم بخش میمه از مسئولین مربوطه می پرسند که در رسیدگی به تخلف در ارتقا و نامگذاری شهرستان جدید التاسیس استان اصفهان ،[در کنار قانونمداری ]، تا چه حد به رای و نظر مردم بخش میمه مد نظر قرار می‌گیرد ؛ چرا که بسیار خوانده‌ایم و شنیده‌ایم که میزان رای ملت است و سوال این است در بخش میمه آیا میزان رای ملت خواهد بود.

هیات دولت، رسانه ملی، خانه مطبوعات

0
100
گزارش از مطالبه

@meymeh9 آذر 1404
مطالبه

هیات دولت، ارتقای بخش میمه به شهرستان را تعیین تکلیف کند

هیات دولت وفاق ملی نسبت به ادعاهای شورا و مردم بخش میمه در رابطه با تخلفات قانونی رخ داده در تصویب نامه ۷۹۲۴۰ هیات وزیران در پروسه نامگذاری و ارتقا بخش میمه به شهرستان ، و ادعاهای شورای شهر وزوان مبنی بر عدم تخطی رخ داده در تصویب نامه ۷۹۲۴۰ هیات وزیران ، بررسی تفصیلی صورت داده و رسیدگی دقیق در این باره به عمل آورده و ارتقا بخش میمه به شهرستان را تعیین تکلیف کند. هیات دولت نتیجه بررسی خود دراین باره را که قطعاً براساس قانون‌گرایی و قانون‌مداری و با اتکا به همین مدارک مستدل و مستند و مدلل می باشد به همراه مدارک مستند و مستند و مدلل مزبور، از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی دولت وفاق ملی و مطبوعات و رسانه ملی، در راستای تنویر افکار عمومی، به اطلاع عامه مردم برساند

هیات دولت وفاق ملی

0
100
گزارش از مطالبه

@Ahmad_S14 آذر 1404
در پاسخ به
سلام از مطالبه شما حمایت کردیم لطفاً از مطالبه ما هم حمایت کنید تا صدای دانش آموزان شنیده شود:https://farsnews.ir/Ahmad_S/1764582024949034739
ع
علی صوابی

@Ahmad_S  •  10 آذر 1404

درخواست دانش آموزان شهرستان نیر از مسئولان عالی استان اردبیل

مطالبه

درخواست دانش آموزان شهرستان نیر از مسئولان عالی استان

دانش آموزان شهرستان نیر در مطالبه ای از مسئولان عالی استان خواستند که نسبت به موضوعی در حوزه فرهنگی مدارس شهرستان نیر، ورود کرده و مسئول سابق انجمن اسلامی شهرستان نیر را به سمت خود بازگردانند.

امام جمعه محترم اردبیل، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، استاندار اردبیل

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه