مطالبه

حق شلیک بی قید و شرط پلیس به آشوبگر مسلح

واقعا جای تاسف داره برای قوه قضاییه و مقننه که پلیس کشور را در خیابان و در ملا عام سلاخی میکنند انوقت پلیس حق استفاده از سلاح ندارد. ایا نیروهای پلیس و بسیج خانواده ندارند چشم انتظار ندارند؟ چرا اوباش سلاح به دست میگیرند راه میبندند مردم و پلیس و بسیجی را به خاک و خون میکشند انوقت پلیس حق تیر ندارد!!! پلیس باید حق شلیک بدون قید و شرط به اوباش مسلح داشته باشد و باید هم قانون اصلاح شود و هم اعلام سراسری بشه که پلیس بی قید و شرط حق شلیک به اوباش مسلح را دارد اقای اژه ای و قضات محترم و نمایندگان مجلس به هوش باشید اگر اقدام نکنید در خون به ناحق ریخته شده شریک هستید.. خبرگزاری فارس لطفا حرف دل ما خانواده های شهدا را پخش کنید

0
100
گزارش از مطالبه
02:37 - 13 آبان 1401

5767 بازدید