هشدار! دورکاری تهران را کاهش ندهید! دشمن در تدارک حمله مجدد است.
وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر معتمدیان استاندار تهران مسئولین محترم همانطور که شواهد از جمله جابجایی هوایی، حملات اسراییل و توییتهای اخیر ترامپ به وضوح نشان میدهد دشمن در تدارک حمله مجدد است و بعید نیست صحبت از آتش بس صرفا وقت کشی برای نفس گیری مجدد باشد در هر حال، عقل و منطق حکم میکند در بازگرداندن کارمندان و خانواده های آنان به تهران و شلوغ کردن تهران عجولانه تصمیم نگیریم برادر دکتر معتمدیان، با چند روز دورکاری یا حضور کمتر افراد، کشور از پا نمی افتد اما با شلوغ شدن شهر و ادارات آنهم در شهری که پدافند کامل و کارآمدی ندارد صرفا تلفات بالا میرود و دشمن شاد میشویم ... تهران یک شهر پر تراکم و نسبتا عمودی است بدون هیچ پناهگاه استاندارد عمومی و سیستم هشدار و ....لذا باید محتاطانه تر فکر کرد. سرباز اگر هستیم باید خود را حفظ کنیم بمانیم تا بتوانیم سربازی کنیم ... لطفا در اسرع وقت تجدیدنظر بفرمایید و در صورت امکان تعداد کارمندان حضوری را به ۲۰ درصد کاهش دهید
وزیر کشور، استاندار تهران، ریاست سازمان اداری استخدامی، هيئت دولت
