تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌9**0939‌

9**0939

@user1709101520971508631
تاریخ پیوستن: آبان 1401
@user170910152097150863121 فروردین 1405
مطالبه

هشدار! دورکاری تهران را کاهش ندهید! دشمن در تدارک حمله مجدد است.

وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر معتمدیان استاندار تهران مسئولین محترم همانطور که شواهد از جمله جابجایی هوایی، حملات اسراییل و توییتهای اخیر ترامپ به وضوح نشان میدهد دشمن در تدارک حمله مجدد است و بعید نیست صحبت از آتش بس صرفا وقت کشی برای نفس گیری مجدد باشد در هر حال، عقل و منطق حکم میکند در بازگرداندن کارمندان و خانواده های آنان به تهران و شلوغ کردن تهران عجولانه تصمیم نگیریم برادر دکتر معتمدیان، با چند روز دورکاری یا حضور کمتر افراد، کشور از پا نمی افتد اما با شلوغ شدن شهر و ادارات آنهم در شهری که پدافند کامل و کارآمدی ندارد صرفا تلفات بالا میرود و دشمن شاد میشویم ... تهران یک شهر پر تراکم و نسبتا عمودی است بدون هیچ پناهگاه استاندارد عمومی و سیستم هشدار و ....لذا باید محتاطانه تر فکر کرد. سرباز اگر هستیم باید خود را حفظ کنیم بمانیم تا بتوانیم سربازی کنیم ... لطفا در اسرع وقت تجدیدنظر بفرمایید و در صورت امکان تعداد کارمندان حضوری را به ۲۰ درصد کاهش دهید

وزیر کشور، استاندار تهران، ریاست سازمان اداری استخدامی، هيئت دولت


@user170910152097150863115 فروردین 1405
مطالبه

نیروها مسلح به هوش: از حملات شمال غرب غافل نشوید!

با سلام ظاهرا آمریکا پس از هدف قرار گرفتن سوخت رسان هایش در منطقه در حال انتقال آنها به رومانی است در واقع به نظر می رسد محیط سوخت رسانی بر فراز دریای سیاه خواهد بود تا مورد هدف قرار نگیرند و مسیر حرکت جنگنده ها: دریای سیاه؛ مرز هوایی گرجستان و جمهوری آذربایجان؛ دریای مازندران؛ استان مازندران و سپس تهران خواهد بود برادران! تعارف را با آذربایجان کنار بگذارید!! اتمام حجت کنید!! هموطنان ما شهید میشوند پس چه جای مماشات با همسایگان شمالی است؟!

ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، وزارت خارجه، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی


@user170910152097150863116 اسفند 1404
مطالبه

آقای پزشکیان، کشورهای عربی باید عذرخواهی کنند نه ما! حواستان هست؟

سلام اقای پزشکیان مطابق قواعد بین المللی مبدا هر حمله به عنوان مهاجم شناخته شده و هر کشور حق دفاع و حمله متقابل به مبدا هجمه را دارد. آیا شما واقعا این را نمیدانید؟ آقای پزشکیان کشورهای عرب به دلیل اینکه به آمریکا پایگاه دادند و از آن برای حمله به غیرنظامیان و رهبر عزیزتر از جانمان استفاده کردند باید بازخواست و حتی محاکمه شوند حال چرا شما از آنان عذرخواهی کردید؟ حواستان هست؟! آقای پزشکیان ترور رهبر خط قرمزی بود که نباید رد میشد و الان باید تمام منافع ترامپ و اسراییل و آمریکا از بین بره حال شما چرا اینقدر ضعیف برخورد میکنید؟ شما فقط مسعود پزشکیان نیستید شما رییس جمهور یک ملت داغدار هستید که جنگ به آنها تحمیل شده و باید تمام قد کنار ملت و نیروهای مسلح بایستید ایران رییس جمهوری که ضعیف فکر کند ضعیف سخن بگوید و پالس ضعف بفرستد و باعث تفرقه شود نمیخواهد حواستان باشد ...

رییس جمهور، شورای موقت رهبری


@user170910152097150863114 اسفند 1404
مطالبه

جنگ تا نابودی کامل و غیرعملیاتی شدن اسراییل ادامه یابد

هموطن عزیز و مسئولین محترم سلام ۱-جنایت جبران نشدنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار در تجاوز به ایران اسلامی بویژه شهادت رهبر بزرگوار، کودکان دانش آموز و هموطنان عزیز و تخریب زیرساختهای کشور به هیچ وجه قابل اغماض نیست و جنگ باید تا نابودی اسرائیل و تمامی پایگاه های امریکا در منطقه ادامه یابد ۲- اگر اسراییل به طور کامل غیر عملیاتی نشود هر از چندگاهی حمله غافلگیرانه خواهد کرد و به ما ضربه خواهد زد و عزیزان ما را از ما خواهد گرفت ۳- ذخیره موشکهای پدافندی اسراییل و آمریکا در منطقه رو به اتمام است و نباید به انها اجازه نفس کشیدن و تجهیز مجدد داد. سست شدن در چنین شرایطی معادل با تجدید قوای دشمن و عقلا اشتباه است ۴- بازارهای جهانی تا کنون به زحمت سر پا نگه داشته شدند و ادامه جنگ حداقل به اندازه دو تا سه ماه آینده فروپاشی و بیچارگی دشمنان را در بر خواهد داشت ۵- پالایشگاهها و صنایع اروپایی به زحمت تا ۲۰ روز ذخیره مواد اولیه دارند و اگر تنگه هرمز را بسته نگه داریم همه درمانده و زمینگیر میشوند ۶- شهید کردن رهبر بزرگوارمان خط قرمزی بود که نباید نقض میشد و اگر این بار کوتاه بیاییم بعدا نیز این رویه تکرار میشود ۷- کمترین تاوان شهادت عالی ترین مقام کشور از بین بردن متجاوز است لذا آتش بس ممنوع و جنگ باید تا نابودی اسرائیل ادامه پیدا کند.


@user17091015209715086319 اسفند 1404
مطالبه

تنگه هرمز همین الان بسته شود

با سلام به سران قوا و نیروهای مسلح قهرمان با توجه به تکرار حملات غافلگیرانه بخصوص در حین مذاکره از سوی امریکا و اسرائیل، در اسرع وقت تنگه هرمز بسته و بازرسی شود سران مملکتی از هیچ چیز نترسید خدا و مردم پشتیبان شما هستند...

ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، شورای سران قوا


@user170910152097150863119 بهمن 1404
مطالبه

چرا پس از پرداخت قبض‌ها، خطوط ایرانسل تا ۲۴ ساعت قطع می‌مانند؟

آقای وزیر مخابرات، ما مردم از مشکلات مداوم سیستم‌های ایرانسل ناراضی هستیم. چرا بعد از پرداخت قبض‌ها، خط تا ۲۴ ساعت دیگر وصل نمی‌شود و هیچ‌کسی هم پاسخگوی این مشکل نیست؟ چرا همچنان با قطعی‌ها و نارسایی‌های مکرر در شبکه روبه‌رو هستیم؟ چرا ارتباط با مدیران ایرانسل غیرممکن است؟ مردم از این وضعیت ناراضی هستند و عدم پیگیری شما از سوی مسئولان، باعث شده صدای اعتراض‌شان به هیچ‌جا نرسد.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی، وزیر مخابرات


@user170910152097150863111 بهمن 1404
مطالبه

تحریم خرید خودرو؛ راه مردم برای مقابله با افزایش غیرمنصفانه قیمت

با سلام به هموطن عزیزم با توجه به افزایش قیمت بی ضابطه و سرسام آور برخی خودروسازها و در صدر آنها شرکت ایران خودرو، تمام مردم ایران از فردا خرید از این خودروساز را تحریم میکنیم واقعا شرم اور است در شرایطی که مردم زیر بار فشار اقتصادی هستند و دشمن در پشت مرزها تهدید میکند، این خودروساز باری مضاعف به مردم تحمیل می کند و با افزایش چند صد میلیونی خودروهای تولیدی، بازار خودرو را به هم ریخته و خودرو دار شدن را به ارزوی مردم تبدیل میکند! چه فرقی است بین دشمنی که اقتصاد را به هم میریزد و خودروسازی که با گرانفروشی سرسام اور فقط به جیب خود فکر میکند و بازار را به هم مبریزد از مردم عزیز خواهش میکنیم به منفعت طلب های گردن کلفت نشان دهند که عزم مردم بر هر ناعدالتی فائق میاید اگر امروز مقابله نکنیم از فردا همه تولید کننده های خصوصی مردم را زیر فشار اقتصادی له خواهند کرد. بدتر انکه با کمال وقاهت تهدید کرده است که تولید را متوقف میکند!!! چپی و راستی، مذهبی و غیر مذهبی، با حجاب و بی حجاب با هم همراه شوید و درس عبرتی به گرانفروشان بدهید تا اخرین بار باشد برای مردم خط و نشان میکشند هموطن نشان بده که سرنوشتت به دست چپاول گران و گرانفروشان نیست ...

پویش‌های مردمی، گروه‌های مردمی، عموم مردم ایران زمین، شرکت ایران خودرو


مطالبه

کارمندان دولت تنبل نیستند؛ مشاور رئیس‌جمهور پاسخگو باشد

انتقاد از توهین مشاور رئیس‌جمهور به کارمندان! مشاور رئیس جمهور آقای شفیعیان به کارمندان محترم دولت اهانت کرده و آنها را تنبل و دولت را تنبل خانه خطاب کرده است! تنبل خطاب کردن کارمندان که بدنه دولت را تشکیل می‌دهند مصداق اهانت به افراد است و از دادستان محترم می‌خواهیم بدون مماشات با این توهین برخورد کنند. اگر امروز جلوی توهین و تفرقه‌افکنی و ایجاد ناراحتی را نگیرید فردا قبح این کار می‌ریزد. توهین به کارمندان، القای بی‌انگیزی و ایجاد نارضایتی از اهداف دشمن است و این آقای مشاور یا ساده لوح و موج‌سوار است و یا هدفمند دنباله‌روی راه دشمن است. آقای دادستان کل، در شرایطی که القای امید مه‌ ترین نیاز است این آقای مشاور چه حقی دارد کارمندان را تنبل می‌خواند؟ اصلا ایشان خودشان برای چه حقوق می‌گیرند و چه کار مهمی جز فعالیت در فضای مجازی انجام می‌دهند؟ ایشان با توهین و القای ناامیدی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند! تنبل کسی است که به جای آنکه کار کند در فضای مجازی حرافی می‌کند که اگر وظیفه و کار مشخصی داشت این حرفهای نسنجیده را نمی‌زد! آقای پزشکیان و آقای شفیعیان، اگر دولت تنبل خانه است چرا با آمدن شما نیروهای ناکارآمد و سفارشی از گوشه و کنار به سیستم تزریق شدند! آقای شفیعیان، حال خراب دولت و ناکارآمدی عیان امروز، نتیجه عملکرد ضعیف امثال شماست که به جای کار کردن، در فضای مجازی پرسه می‌زنید و آتش به جان جامعه کارمندی می‌اندازید. به واسطه بی‌برنامگی شما در تامین سوخت و برق، ساعت شش صبح بر سر کار رفتیم و در چله تابستان بدون سیستم سرمایشی کار کردیم و حال ما را تنبل می‌خوانید؟ از دادستان محترم کل کشور خواهانیم که به عنوان مدعی‌العموم از حیثیت بیش از ۴ میلیون کارمند دفاع کنید و مستند به قوانین مربوطه، از توهین در فضای عمومی و تشویش اذهان جلوگیری کنید که اگر امروز چاره نکنید در آینده نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

دادستان کل کشور، رییس جمهور، کمیسیون اصل نود


@user170910152097150863124 خرداد 1404
مطالبه

صادق ۳ لازم بود کافی نبود، نگذارید اسراییل نفس تازه کند

سلام بر نیروهای مسلح غیرتمند عملیات صادق ۳ لازم بود اما کافی نبود نباید اجازه بدید اسراییل نفس تازه کند رهبر امر فرمودند اسراییل بیچاره شود باید حملات ادامه پیدا کند تا اسراییل نتواند نفس تازه کند اگر نفس تازه کند دو مرتبه به ایران حمله می کند باید انقدر بر سرش بکوبید تا دستهایش برود بالا و به معنای واقعی کلمه بیچاره شود عملیات تا فلج کردن اسراییل ادامه یابد اگر کسانی در دولت یا سایر نهادها واهمه دارند سمتشان را تحویل بدهند و بروند... نظام مسئول بزدل نمیخواهد


@user170910152097150863123 خرداد 1404
مطالبه

حامیان واتساپ، عامل شناسایی اهداف تروریستی حمله اسراییل هستند

با سلام اونهایی که امدن و واتساپو فعال کردن باعث شدن موقعیت چهره ها و اشخاص و ... معلوم بشه و اسراییل اونها رو رصد کنه اونهایی که واتساپو فعال کردن خواب بودند ساده بودند یا خائن ....؟ امروز جنگ از داخل گوشی ها هدایت میشود اونایی که میگفتن واتساپ برای کسب و کار اینترنتیه تحویل بگیرن و پاسخ بدن


@user170910152097150863113 آبان 1401
مطالبه

حق شلیک بی قید و شرط پلیس به آشوبگر مسلح

واقعا جای تاسف داره برای قوه قضاییه و مقننه که پلیس کشور را در خیابان و در ملا عام سلاخی میکنند انوقت پلیس حق استفاده از سلاح ندارد. ایا نیروهای پلیس و بسیج خانواده ندارند چشم انتظار ندارند؟ چرا اوباش سلاح به دست میگیرند راه میبندند مردم و پلیس و بسیجی را به خاک و خون میکشند انوقت پلیس حق تیر ندارد!!! پلیس باید حق شلیک بدون قید و شرط به اوباش مسلح داشته باشد و باید هم قانون اصلاح شود و هم اعلام سراسری بشه که پلیس بی قید و شرط حق شلیک به اوباش مسلح را دارد اقای اژه ای و قضات محترم و نمایندگان مجلس به هوش باشید اگر اقدام نکنید در خون به ناحق ریخته شده شریک هستید.. خبرگزاری فارس لطفا حرف دل ما خانواده های شهدا را پخش کنید


@user170910152097150863111 آبان 1401
مطالبه

قصاص قاتلین شهید آرمان علی وردی در محل

با سلام ما مردم ایران مطالبه داریم که قاتلان شهید مظلوم و غریب، زنده یاد آرمان علی وردی در اسرع وقت شناسایی و به جرم قتل نفس، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در امنیت عمومی و افساد فی الارض در محل ارتکاب جرم علنا اعدام شوند. از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه درخواست داریم در اسرع وقت شناسایی انجام شود و قوه قضاییه بدون فوت وقت برخورد قاطعانه و قانونی کند.