لبنان به معنای واقعی کلمه در روزهای سرنوشتسازی به سر میبرد، ارتش اشغالگر در همراهی با جریان غربگرای لبنانی عزم خلع سلاح حزبالله را در پیش گرفته است... اما این تمامی روایت نیست.
خبری نیست.آمریکا ایران را به مذاکره مشغول کرده که هم به اسرائیل فرصت کافی برای ضربات سنگین به حزبالله را بدهد و هم اینکه قیمت نفت را پایین نگه دارد.عدهای هم دوست دارند از یک سوراخ چند بار گزیده شوند.دیگه خبری نیست