مطالبه

تاخیر در تحویل و ارسال دعوتنامه خودرو ساینا دوگانه

با وجود واریز پیش پرداخت خرید خودروی دو گانه سوز در بهمن ۱۴۰۳ و برابر متن قرار داد مبنی بر تحویل خودرو در آذر ۱۴۰۴ ، متاسفانه حتی دعوت نامه هم تا به امروز ارسال نشده است ، و شرکت سایپا اصلا پاسخگو نیست و حتی خطوط ارتباط با مشتریان هم قطع شده ، و قبلا از این موضوع فقط میگفتند که باید صبر کنید و دعوت نامه با تاخیر چند ماهه ارسال می شود ولی هنوز خبری نیست .

سازمان بازرسي كل كشور، قوه قضائیه ، وازت صنعت ،معدن و تجارت

0
100
گزارش از مطالبه
سرمایه مردم رو بردن و پاسخگو نیستن و با توجه به مشکلات اقتصادی این امر موجب نارضایتی مردم شده و باعث بدبینی مردم دولت می شود چه که این شرکت دولتی است و الان باید اتحاد حفظ شود ،همچنین واردات خودرو که آزاد نیست و چون مجبوریم از این شرکت ها خرید کنیم اونا هم سو استفاده میکنن
21:03 - 6 اردیبهشت 1405

2 واکنش
163 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌اخبار فارس‌من‌
@My_Farsnews7 اردیبهشت 1405
سلام و احترام خدمت مخاطب گرامی فارس من پویشی مشابه با مطالبه شما قبلا ثبت شده است. لینک پویش و لینک پیگیری پویش https://farsnews.ir/HamedHaji/1774775412266667088https://farsnews.ir/MotamedMonfared/1776448089113589790https://farsnews.ir/user177453849479/1774633861446505027با افزایش امضاها، سط…نمایش بیشتر

خریداران سایپا خواستار تعیین‌تکلیف و تحویل خودروهای معوق شدند

جمعی از خریداران با ثبت پویشی در سامانه «فارس من»، خواستار رسیدگی به تأخیر در صدور دعوت‌نامه و تحویل برخی خودروهای سایپا شدند.

نمایش گزارش