7 آوریل 2026

کپلر: ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی در خلیج فارس گیر افتاده‌اند

جدیدترین داده‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی نمی توانند از تنگه هرمز عبور کنند، آنهایی هم که تلاش کردند، بازگردانده شدند.
عالی اگر نیروگاه ها ایران زده بشه هدف خیلی خوبی ان!
23:11 - 7 آوریل 2026

13 واکنش
6711 بازدید