13 خرداد 1405

کویت دو دیپلمات ایرانی را «عنصر نامطلوب» اعلام کرد

در پی پاسخ ایران به تجاوز نظامی بامداد امروز آمریکا، وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد که کاردار ایران را احضار کرده و دو دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب خوانده است.
زورشون به ایران نمیرسه، عقدۂ اخراج زده به سرشون!!!
17:52 - 13 خرداد 1405