شواهد و ترابری نظامی و ناوهاشون مشخص قرار حمله کنن.قبل از حمله اصفهان چندتا از فرماندهانشون ک مخالف بودن اخراج کردن حالا هم وزیر نیروی دریایشون دیروز اخراج کردن پس احتمالا قراره از سمت سواحل خبری بشه.به نظرم این سری ما باید زودتر حمله کنیم چون دیگه آتش بس هم نیست