عده ای از روی لج با حکومت و فشار رسانه ها بعد از قضایای دی ماه که به گواه خود آمریکایی ها یه عده تروریست روبین معترضین مسلح کرده بودن، ازجنگ استقبال میکردن اما وقتی متوجه شدن طلب جنگ از جنایتکاران چه عواقبی دارن خیلی هاشون پشت کشور دراومدن.دیگه هرکی تو این شرایط با آمریکا همکاری میکنه واقعا وطن فروش