@user170910149344049323223 فروردین 1405در پاسخ بهدر شرایط جنگی بستن اینترنتی بین الملل یه چیز عادیه .اکانت اسراییل به فارسی که مسئول نابودی دانشگاه ها و زیرساخت های پتروشیمی و فولاد و پل هاست نگران اینترنت بین الملل مردم ایران شده!!!!یه عده هم میان اینجا اینترنت آزاد هشتگ میزنن همزمان!!!!خبرایی رسیده گوگل رفع فیلتر قراره بشه!!!
@user170910146545346885223 فروردین 1405در پاسخ به وودیگه قرار نیست حتما خودش بره که، یعنی حالمو این کامنت های پیش دبستانی گونه، بهم میزنه. مثلا میخوان مچ بگیرن.تو خبرگزاری ها میتونی عکس توییت اسرائیل به فارسی رو ببینی
@Sareban_5g24 فروردین 1405در پاسخ به و 3 نفر دیگردوست عزیز شما عملا داری به اینترنت طبقاتی احترام میزاری.اینترنت طبقاتی یعنی فساد، فهمیدنش خیلی ساده اسعملا به حق خوری داری احترام میزاری، شاید هم جز همین جماعت هستید...
@user170910146545346885224 فروردین 1405الان کاری با دلیل قطعی نت ندارم.اینترنت طبقاتی اسم خوبیه😏ولی هیچجوره با عقل جور در نمیاد که بگی چون من نت ندارم، اونی که خبرگزاری هست، اونی که در سطح بینالملل توییتش قیمت نفت بالا پایین میکنه، اونی در سطح بینالملل تهدید میکنه هم نباید داشته باشه، نمیخوام.