23 فروردین 1405

دلارهای آمریکایی برای حمایت از آشوبگران کجا رفت؟

اخیرا ترامپ مدعی تحویل تجهیزات به کردهای تجزیه طلب با هدف مجهز کردن آشوبگران در داخل ایران شده بود که البته گروه های تجزیه طلب کرد پس از دریافت این حمایت‌ها تصمیم دیگری می‌گیرند.
@user170910149344049323223 فروردین 1405
در پاسخ به
در شرایط جنگی بستن اینترنتی بین الملل یه چیز عادیه .اکانت اسراییل به فارسی که مسئول نابودی دانشگاه ها و زیرساخت های پتروشیمی و فولاد و پل هاست نگران اینترنت بین الملل مردم ایران شده!!!!یه عده هم میان اینجا اینترنت آزاد هشتگ میزنن همزمان!!!!خبرایی رسیده گوگل رفع فیلتر قراره بشه!!!
@user17745186873823 فروردین 1405
شما خودت چجوری رفتی تو صحفه اسرائیل به فارسی ؟؟؟؟
@user170910146545346885223 فروردین 1405
دیگه قرار نیست حتما خودش بره که، یعنی حالمو این کامنت های پیش دبستانی گونه، بهم میزنه. مثلا میخوان مچ بگیرن.تو خبرگزاری ها میتونی عکس توییت اسرائیل به فارسی رو ببینی
@Sareban_5g23 فروردین 1405
خبرگزاری ها چه جوری رفتن تو صفحه اسراییل به فارسی؟
با موتور گازی!.انتظار داری خبرگزاری هم ببندیم که یه وقت ناراحت نشید شما که چرا نت داره،بعضی ها مثل بچه های لجباز کامنت میزارن گاهی وقتا😕
23:40 - 23 فروردین 1405

2 واکنش
92 بازدید



2 پاسخ

@Sareban_5g24 فروردین 1405
دوست عزیز شما عملا داری به اینترنت طبقاتی احترام میزاری.اینترنت طبقاتی یعنی فساد، فهمیدنش خیلی ساده اسعملا به حق خوری داری احترام میزاری، شاید هم جز همین جماعت هستید...

@user170910146545346885224 فروردین 1405
الان کاری با دلیل قطعی نت ندارم.اینترنت طبقاتی اسم خوبیه😏ولی هیچجوره با عقل جور در نمیاد که بگی چون من نت ندارم، اونی که خبرگزاری هست، اونی که در سطح بین‌الملل توییتش قیمت نفت بالا پایین میکنه، اونی در سطح بین‌الملل تهدید میکنه هم نباید داشته باشه، نمیخوام.