تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌ناشناس -‌
ن

ناشناس -

@user1709101464654678966
تاریخ پیوستن: شهریور 1401
@user170910146465467896611 شهریور 1404
مطالبه

سازمان بورس هیچ کاری برای سال سرمایه گذاری برای تولید انجام نداده است

رهبری امسال را سال سرمایه گذاری برای تولید نامگذاری کردند.در بیشتر سالهای اخیر بر حمایت از تولید تاکید کردند. سرمایه گذاری در تولید دو راه بیشتر ندارد.اول سیستم بانکی دوم از راه بورس چرا مسئولان سازمان بورس را رها کرده اند؟ سازمان بورس برای ورود هوش مصنوعی و تکنولوژی جدید به بورس چه کاری کرده؟ سازمان بورس چه کاری برای حمایت از تولید شرکتها انجام داده؟ سازمان بورس برای دامنه نوسان و حجم مبنا سهام در بورس چه کاری انجام داده؟ سازمان بورس برای جلوی گیری از قطع برق صنایع و جبران زیان شرکتهای بورسی چه کاری کرده؟ سازمان بورس برای ملزم کردن و تثبیت و شفاف شدن نرخ خوراک و گاز صنایع بورسی در بودجه چه کاری کرده؟ سازمان بورس برای ساماندهی کارگزاری های بورس و نرم افزارهای بورسی چه کاری کرده؟ سازمان بورس برای ملزم کردن شرکتها به پرداخت سود سهامداران و سهام عدالتی ها در مدت محدود 2 ماه بعد از مجامع چه کاری انجام داده؟ اینها که جزو تحریم نیستند.چرا اینها را ساماندهی نمی کنند؟ مسئولان دولت فکری بحال سرمایه مردم در بورس کنند. این بی انصافی است که مردم برای حمایت از اقتصاد ملی و تولید داخلی سرمایه وارد بورس کنند و در عوض شاهد ریزش روزانه و هفتگی و ماهیانه بورس اوراق بهادار باشند. وقتی بورس رشد نکند سرمایه ای وارد بورس نمیشود.سرمایه که نباشد حمایتی از تولید هم نمیشود.شعار سال هم روی زمین می ماند. سازمان بورس اصلا پاسخگو به سهامداران نیست.ریاست و مدیران سازمان بورس اوراق بهادار پاسخگوی اعتراض سهامداران به اینهمه بی کفایتی باشند. 6 ماه از سال سرمایه گذاری برای تولید گذشته و سازمان بورس هیچ برنامه ای برای عمل به شعار سال و بهبود وضعیت بورس و سرمایه گذاری اجرا نکرده است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، وزیر اقتصاد و دارایی، سال سرمایه گذاری برای تولید