آقا تیم را برگردانید..بعد از دست دادن ترامپ با فغانی، ممکن است این فضاحت دوباره تکرار شود، این بار با بازیکنان تیم ملی.خوک نجس کله زرد شاید بخاطر سیاسی کاری به استادیوم برود و جلوی بازیکنان ایران دست دراز کند.می توانند با ترامپ دست ندهند؟!فکر اینجایش را کرده اید؟؟؟
