روز هفدهم جام جهانی روزی تلخ برای فوتبال ایران بود، روزی که نه کیروش خیری برای تیم ملی کشورمان داشت و نه اتریش و الجزایر بازی عادی را انجام دادند تا در نهایت وداعی تلخی با جام داشته باشیم.
ترسوها بازنده اند ... حمله نکردیم در صورتی که توان حمله و گل زنی داشتیم ... محتاطانه بازی کردیم تا جایی که مدافعان گلزن شدند. بی دلیل آدمهای موثر را حذف کردیم تا بفهمیم که سرمایه های انسانی فوتبال ما محدود هستند و مهره سازی نکرده ایم.