پس از ۳ نقض کلیدی چارچوب مورد توافق، آتشبس و مذاکره بیمعناست| تهاجم به لبنان، تجاوز به آسمان ایران و انکار حق غنیسازی، نقض سه بند کلیدی چارچوب مورد توافق است
همانطور که امام شهید گفتند چاره ای نداریم جز قوی شدن. به نظرم آتش بس واقعی در ذیل ۳ مورد زیر رخ خواهد داد (همگی لازم) :۱- دارای دست کم ۲۰ عدد بمب اتم شویم.۲-دستیابی به موشک های بالستیک قاره پیما که به تمام خاک امریکا دسترسی داشته باشد.۳- اتحاد استراتژیک دفاع اتمی با پاکستان و کره شمالی. 🇮🇷