9 فروردین 1405

روایت گاردین از اوباشگری سلطنت‌طلبان در لندن

اراذل و اوباش فرقه پهلوی در لندن مخل آسایش و آرامش دیگر ایرانیان شده و با زور سعی می‌کنند که افراد را حامی سلطنت‌طلبان کنند.
سطلی مخالف مغزه و از کتاب و هرچیزی که باعث شه اندکی تفکر کنه متنفره. فقط خون و جنایت و کثافت کاری بهش لذت میده.سطلی یه فرقه ای در حد بربر های دور از تمدنه، یه ضایعه ی چرک اجتماعیه که باید از سطح هر کشوری پاک شه وگرنه اون کشور و جامعه رو نابود می‌کنه.
21:16 - 9 فروردین 1405

17 واکنش
8270 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌EL‌
@Esfand049 فروردین 1405
در پاسخ به
خیلی علی کریمی‌ان!