
پاسخ داد
@naieme6 خرداد 1405چاوشی: به پاس همراهی مردم، قطعه جدیدم را تقدیم میکنم
همزمان با عید قربان، محسن چاوشی با انتشار ویدئویی از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی میان خانوادههای نیازمند، از پایان یک پویش مردمی خبر داد و اعلام کرد به پاس همراهی مخاطبانش، قطعه تازهای را منتشر خواهد کرد.
پاسخ داد
@r_yasin23 اردیبهشت 1405سفر محرمانه نتانیاهو به امارات در خلال جنگ ایران
دفتر بنیامین نتانیاهو از سفر وی به امارات و دیدار با محمد بن زاید در خلال جنگ ایران خبر داد.
@user170910136718195240123 اردیبهشت 1405در پاسخ بهایران چیه که کل منطقه همراه با قدرت شماره ۱ نظامی و اقتصادی دنیا برای یه حمله نظامی باید اینجوری تلاش و هماهنگی کنن ، آخر هم که چیزی نشد . من فکر نمیکردم . اعتماد به نفسم زیاد شده
@r_yasin23 اردیبهشت 1405سفر محرمانه نتانیاهو به امارات در خلال جنگ ایران
دفتر بنیامین نتانیاهو از سفر وی به امارات و دیدار با محمد بن زاید در خلال جنگ ایران خبر داد.
این خبر حذف شده است.
@user170910136718195240123 اردیبهشت 1405در پاسخ به و۲ تا قدرت هستهای دارن به یه کشور غیر هسته ای و به باور شما ضعیف حمله میکنن و حریم هوایی کل منطقه بسته شده و آخر هم حریف این کشور ضعیف نشدن . خدایی خود تحقیری شما از خبرنگارهای اینترنشنال هم بیشتره
پاسخ داد
@khadijehmahdavi19 اردیبهشت 1405وقتی جنگ با لگو روایت میشود!
لگو، جنگ، پدر؛ روایتی که برای فردا ساخته میشود.۱۱ MB
@user170910136718195240119 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحاجی دمت کرد . خوش ساخت ، جذاب و تاثیر گذار . غیرت ایرانی تو منو قویتر میکنه
@khadijehmahdavi19 اردیبهشت 1405وقتی جنگ با لگو روایت میشود!
لگو، جنگ، پدر؛ روایتی که برای فردا ساخته میشود.۱۱ MB
@AlirezaZieglari19 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالبته نباید از انصاف گذشت که خیلی از خانواده های ایرانی بعضا لگو را نمی شناسند! چون هزینه خرید این اسباب بازی فکری برای بچه هایشان بالا است! به قولی هر چه در می اورند می شود غذا! دیگر چیزی برای خرید لگو باقی نمی ماند!
پاسخ داد
@TM_91118 اردیبهشت 1405پاسخ مقتدرانه نگهبانان خلیج فارس به نقض آتشبس توسط آمریکا
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نگهبانان خلیج فارس به نقض آتشبس توسط نیروهای متجاوز آمریکایی در تنگه هرمز پاسخ مقتدرانهای داد.۲ MB
@user170910136718195240118 اردیبهشت 1405ایران تنگه رو بسته . هر روز که میگذره فشار روی ترامپ بیشتر میشه . خوب اونم باید یه کاری بکنه دیگه
این خبر حذف شده است.
@user170910136718195240117 اردیبهشت 1405در پاسخ بهترامپ پاره کرد ما هم ترامپ رو پاره کردیم بقیش کشکه
پاسخ داد
@mohpaliz17 اردیبهشت 1405پایان فاز سوم تمرین تیم ملی با ریکاوری و تنیس فوتبال
دور سوم تمرینات آمادهسازی تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز تمام شد.
@user170910136718195240117 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبیچاره این بازیکن ها . با چه فشاری دارن ادامه میدن . این فشار نمونه فشاری هست که به همه مردم میاد . اکثر این فشار هم از سمت ایرانی های مهاجر که خودشون هم پیشمون هستن و حاضرن همه ایران نابود بشه ولی اونا برگردن میاد . شاید این مسیر ابر قدرت شدن باشه ولی ما تا حالا تجربه نکردیم
پاسخ داد
@Emoazeni17 اردیبهشت 1405بانک مرکزی اروپا: جنگ ایران رکود و تورم را به اروپا برگرداند
همزمان با افزایش دوباره تورم در منطقه یورو رئیس بانک مرکزی اروپا جنگ ایران را عامل اصلی جهش قیمت انرژی و تشدید بحران اقتصادی در اروپا دانست.
پاسخ داد
@user1768537681015 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبما چه صادرش می کنند آقایون آقا زاده با پولش ویلا ...می خرند در کنادا ... پس جرا خبرش می زنید
@user170910136718195240116 اردیبهشت 1405در پاسخ به واگه از خشک شدنش خبر میزدن خودتو ........ میگفتی چرا خشک شد
پاسخ داد
@Ghalbam_iran15 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدمش گرم ...و اینترنت هیچ وقت مثل قبل نمیشه خیال وطن فروش ها راحت... انشاالله به زودی سازوکاری ایجاد میشه کسانیکه که واقعا به اینترنت احتیاج دارن با ثبتنام و ثابت کردن بهشون اینترنت پرو بدن! وگرنه یعنی چه بچه ده ساله به راحتی هرجا اینترنت سرَک بکشه یا هر مزدوری براحتی وطن فروشی کنه؟
@user170910136718195240116 اردیبهشت 1405در پاسخ به وهمیشه وقتی حرف اینترنت آزاد میشه یاد تیک تاک میوفتم . اینترنت آزاد بی معنی ترین چیزی هست که توی مغز بعضی از دوستان فرو کردن . اینترنت هم مثل همه مسائل دیگه برای هر کشور تعریف و قانون خودش رو باید داشته باشه . آزادی بیان ، دسترسی آزاد به اطلاعات و خیلی موارد دیگه دروغ بزرگ آمریکا به دنیاست .
پاسخ داد
@user17730681564315 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوالا اینجوری نمیشه یا زنگی زنگ یا رومیه رومباید یکسره بشهیا بزن با تمام قدرت و تمام امکانات یا برو مذاکره با تمام جوانبدو پهلو کار کردن باخته
@user170910136718195240115 اردیبهشت 1405در پاسخ به وحوصله کن . با قویترین ارتش دنیا نباید بی گدار به آب زد
این خبر حذف شده است.
@user170910136718195240115 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمگه دوره احمدی نژاد اینقدر وضع اقتصادی خراب بود . تحریم عامل اصلی این داستانها شده
پاسخ داد
@TM_91114 اردیبهشت 1405جزئیات تازه از اخطار قاطع ارتش به ناوشکنهای آمریکایی در محدوده تنگه هرمز
نیروی دریایی ارتش با رصد و شناسایی ناوشکنهای ارتش آمریکا در محدوده تنگه هرمز، با هشدار و شلیک تیرِ اخطار در محدوده حرکت ناوشکن های دشمن متخاصم، عواقب این گونه اقدامات مخاطره آمیز را متوجه دشمن آمریکایی_صهیونی دانست.
@user170910136718195240114 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخبر اصابت ۵ دلار گذاشت روی نفت . حالا حی بگن نخورده
پاسخ داد
@Free_thought13 اردیبهشت 1405در پاسخ به ومتاسفانه بخاطر همین تسلط دشمن بر شرکتهای بستر و پایه نت، و استفاده ناجوانمردانه دشمن از اینترنت برای مقاصد نظامی و ضعف ما در این حوزه باعث شده بناچار کل نت بین الملل رو قطع کنن.
@user170910136718195240113 اردیبهشت 1405در پاسخ به وواتفاقا در گذشته در مورد موشک هم همین حرف شما رو میزدن . که اگه جنگ بشه آمریکا با یه دکمه فلان میکنه . الکی برای کی داری موشک میسازی و البته این زمانی بود که آبگرمکن نبودن موشک ها به بعضی ثابت شد
پاسخ داد
@user17557149384713 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجوری حرف میزنید وتیتر که انگاری شروع کننده جنگ ایران بوده والان میخواد پایانش بده اگه شروط منتشر شده از الجزیره پایان جنگ که ذلت نامه تمام توقف غنی سازی تا 15سال بعدش تا غنی 3.5اینو کی دیکته کرده شما نمیدونید فردا چی میشه قول 15سال دیگه میدید اگه فردا سعودی سلاح اتمی داشت وگرفت آون وقت چی
@user170910136718195240113 اردیبهشت 1405در پاسخ به واتفاقا وقتش شده که ما قرار بزاریم بعد از چند وقت دوباره تنگه رو به بهانه واهی ببندیم و بزنیم زیر میز