@Ghalbam_iran15 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدمش گرم ...و اینترنت هیچ وقت مثل قبل نمیشه خیال وطن فروش ها راحت... انشاالله به زودی سازوکاری ایجاد میشه کسانیکه که واقعا به اینترنت احتیاج دارن با ثبتنام و ثابت کردن بهشون اینترنت پرو بدن! وگرنه یعنی چه بچه ده ساله به راحتی هرجا اینترنت سرَک بکشه یا هر مزدوری براحتی وطن فروشی کنه؟
@Mahdieh8818 اردیبهشت 1405در پاسخ به وواینقدر همه چیو ازمون گرفتن فکر میکنیم برای هرچیزی باید محدودیت باشه😐