31 خرداد 1404

اعتراف عوامل موساد دستگیر شده در تهران + فیلم

دو نفر از جاسوس‌های دستگیرشده موساد که از اتباع خارجی غیرمجاز بودند به انجام اقدامات خرابکارانه علیه مراکز حساس کشور اعتراف کرده‌اند.
مراقب باشیم جنگ مابااسراییل وامریکاست!نه باافغانی ها!کم جاسوس «ایرانی »شکارنشدند!این مزدوران هم بایدبه سزای عملشون برسند!ولی مسئله افغانی ها،فراتراز اینهاست!کم ایرانی نداریم که همسرافغانی دارند!کم ایرانی درافغانستان،نداریم که اونجامشغول کارند!وبرعکس!کم رزمنده افغانی نداشتیم که درنابودی داعش ،کمک کردند!مراقب باشیم که برخی اکانتهای منافقین خلق واسراییلی،وسط جنگ،مسئله انحرافی درست نکنند!الان وقتش نیست
22:02 - 31 خرداد 1404

7 واکنش
8266 بازدید