مطالبه

ایران حزب‌الله را به سامانه‌ پدافند هوایی مجهز کند

برای پیشگیری از تکرار فاجعه غزه و نیز امنیت منطقه، ضروری است که ایران حزب‌الله را به سامانه‌های دفاعی در برابر تجاوزات بی‌رحمانه ارتش صهیونیستی تجهیز نماید و از کشورهای دیگر محور مقاومت نیز کمک بگیرند تا آتش جنگ در لبنان و منطقه خاموش شود.

مجلس و شورای امنیت ملی، امنیتی دفاعی، لبنان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
14:15 - 12 مهر 1403




12 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌حسین- حقیقت گو‌
@haghighat12 مهر 1403
ع
علی نخعی زینلی

@alinakhaei  •  24 شهریور 1403

مطالبه

رفع فیلتر پلتفرم‌ایکس برای فعالیت و حمایت گسترده از فلسطین در فضای‌مجازی

با توجه به اهمیت بالای حمایت از فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی و نیز لزوم روشنگری و جهاد تبیین در این فضا، همواره کوشیده‌ام تا از طریق پلتفرم‌های تاثیرگذار صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانم. با این حال، به دلیل هزینه‌های فیلترشکن و محدودیت‌های ناشی از فیلترینگ پلتفرم‌هایی مانند ایکس (توییتر سابق)، به اطلاع می‌رسانم که از این پس قادر به ادامه فعالیت گسترده در فضای مجازی برای حمایت از فلسطین ممکن است کمتر شود. این تصمیم صرفاً به دلیل موانع مالی و محدودیت‌های اعمال شده در دسترسی به این پلتفرم‌ها اتخاذ شده و امیدوارم شرایطی فراهم آید که امکان فعالیت مجدد در این حوزه‌ها به صورت گسترده و آزادانه میسر شود.

پلتفرم ایکس، فلیترینگ، رفع فلیترینگ، رژیم صهیونیستی، فلسطین

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌حسین- حقیقت گو‌
@haghighat12 مهر 1403
9**6498

@user1709100599740529773  •  17 شهریور 1403

چرا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اجرا نمی‌شود؟
مطالبه

چرا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اجرا نمی‌شود؟

چرا با وجود قانون مجلس، بعد از گذشت حدود 6 ماه از شروع سال 1403اما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا و ابلاغ نمی‌شود.

بازنشستگان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌حسین- حقیقت گو‌
@haghighat12 مهر 1403
در پاسخ به

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌حسین- حقیقت گو‌
@haghighat12 مهر 1403
تصویر نمایه‌ی ‌yasinn naghdi‌
yasinn naghdi

@Yasin1214  •  8 شهریور 1403

مطالبه

راه معلولان را با بستن ورودی پارک‌ها مسدود نکنید

متاسفانه در برخی پارک‌ها به بهانه بستن راه موتورسواران در پارک‌ها و بوستان‌ها، راه ورود معلولان ویلچر سوار بسته می‌شود. عملا با این اقدام معلولان قربانی عملکرد اشتباه برخی موتورسواران نا‌آرام قرار می گیرند. مسئولان فکری به حال حل این معضل کنند.

0
100
گزارش از مطالبه

@rezankf12 مهر 1403
در پاسخ به و
https://farsnews.ir/samani/1725163029979614124مهم تر حزب الله باید به پدافند رسانه‌ای هم مجهز شود
تصویر نمایه‌ی ‌محمد سامانی‌
محمد سامانی

@samani  •  11 شهریور 1403

متولی اینترنت در کشور از وزارت ارتباطات به نیروهای مسلح انتقال یابد
مطالبه

متولی اینترنت در کشور از وزارت ارتباطات به نیروهای مسلح انتقال یابد

اکنون در کشور متولی اینترنت وزارت ارتباطات است با توجه به تغییر دولتها در کشور و اهمیت فضای مجازی در امنیت روانی و حقیقی کشور ما به مانند سایر کشورها متولی اینترنت میبایستی نیروهای مسلح کشور باشند که همچون مرزها پاسدار حدود و ثغور آن باشند و از پیشرفت سکوهای داخلی و زبان و اخلاق در آن حمایت کنند لذا پیشنهاد میشود این متولی از دولت به نیروهای مسلح انتقال یابد

مجلس شورای اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@RAYKA1012 مهر 1403
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
محمد

@RAYKA10  •  8 خرداد 1403

مطالبه

انتقال کارخانه دخانیات تهران از خیابان قزوین به خارج از شهر

متاسفانه کارخانه دخانیات در محدوده تقاطع خیابان قزوین و خیابان شهید رسول قدیمی جزو کارخانه‌های قدیمی استان تهران بوده است که طبق ماده ۱۴ قانون هوای پاک باید از محدوده شهری تهران جابه‌جا شود. ولی متاسفانه هیچ گونه تصمیمی در دولتمردان اعم از شهرداری تهران و استانداری و وزارت کشور و... وجود نداشته است. متاسفانه اهالی محله هر روز شاهد ترافیک حاصل از تردد کارکنان و همچنین نداشتن پارکینگ این مجموعه و پارک ماشین‌های شخصی کارکنان مجموعه دخانیات در خیابان‌های اطراف شامل خیابان شهید رسول قدیمی و خیابان قزوین و خیابان خرمشهر به ترافیک محله بسیار دامن می‌زند. همچنین وجود این کارخانه باعث بن بست خیابان خرمشهر جنوبی شده و خود این مسئله باعث تبدیل این محلات به جزیره شده به طوری که برای کوچکترین مسیرها اهالی محله باید مدت زیادی در ترافیک بمانند و مسافت‌های طولانی را طی کنند. متاسفانه مجموعه ورزشی شرکت دخانیات که هر روزه میزبان مسابقات ورزشی در سطح استان تهران بوده است به ترافیک وحشتناک خیابان شهید رسول قدیمی دامن می‌زند و جای پارک خودرو حتی برای اهالی محله وجود ندارد. خواهشمندیم از مجموعه‌های متولی این امر نسبت به جابه‌جایی این کارخانه و تبدیل زمین این کارخانه به فضای سبز به منظور استفاده اهالی محله که طی سالیان طولانی بسیار از این دست کارخانه ها آسیب دیده‌اند اقدامات لازم و کافی را انجام بدهند.

شهرداری شهر تهران، وزارت کشور، نهاد محترم ریاست جمهوری، وزارت صمت، رئیس محترم سازمان محیط زیست، خیابان قزوین، دخانیات، انتقال کارخانه

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌ابوالفضل عزیزی‌
@user17255635785613 مهر 1403
در پاسخ به
سلامماهنوز به دلیل بزرگ بودن کشورمان تو تجهیز تمام مناطق کشور به پدافند مشکل داریم که البته تمام کشورهای بزرگ همین مشکل رو دارن فقط مشکل مانیستاما حداقل یک پدافند مانند آذرخش را میشود به عزیزانمان در لبنان دادمنم هم موافقم اما متاسفانه انتقال پدافند کاری هست بسیار دشوار

تصویر نمایه‌ی ‌لفته عمرانی‌
@user17273494666114 مهر 1403
در پاسخ به
سلام لطفا از رانندگان خودروهای استیجاری حمایت کنید https://farsnews.ir/user172734946661/1727349996893614263
تبدیل وضعیت شغلی رانندگان خودروهای استیجاری در استان خوزستان
مطالبه

تبدیل وضعیت شغلی رانندگان خودروهای استیجاری در استان خوزستان

نمايندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با سلام و عرض ادب احتراما بدینوسیله باستحضار عالی می‌رساند ما جمعی از رانندگان و دارندگان خودروهای استیجاری، شاغل در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و سایر ادارات و شرکتهای سراسر کشور چندین و چند سال که به علت نبودن قانونی که از رانندگان خودروهای استیجاری حمایت کند، این قشر مورد ظلم و ستم و بی‌عدالتی واقع شدن، و کسی به فکر رانندگان استیجاری نیست، رانندگان خودروهای استیجاری که خود و سرمایه خودشان رو در اختیار شرکتها و ادارات قرار دادن و با کار و تلاش و زحمت این عزیزان چرخ هر اداره و شرکت می‌چرخد ولی وقتی روز حقوق و پاداش و عیدی و سنوات و لباس کار و مرخصی و تعطیل و استراحت و بن کارت و سایر منافعی که به یک کارگر همان شرکت و اداره می‌رسد راننده و دارنده خودروی استیجاری از تمام این منافع مستثنی می‌شود و چیزی عایدش نمی‌شود راننده استیجاری برای حق و حقوق کارگران باید به تمام ادارات با مافوق خود چرخ بزند تا از این همه منافع پاداش و عیدی و اضافه کاری و بن کارت و بیمه تکمیلی چیزی کم نشود و تمام و کمال به همه پرسنل شرکت یا اداره برسد ولی راننده فقط حق شنیدن و مبارک گفتن به پرسنل اداره یا شرکت داره و چه بسا در جواب می‌شنود که چیزی به انها داده نشده و حقشان خورده شده است. ولی آیا می‌دانید این راننده، حتی یک آیتم از چندین آیتمی که به هر نفر از پرسنل شرکتها و ادارات داده شده، داده نمی‌شود و دلیل آن هم اظهار می‌شود شامل راننده نمی‌شود چون از راننده قانونی وجود ندارد که حمایت کند. ذره‌ای از مشکلات ۱ . عدم امنیت شغلی چون در قراردادی که نوشته شده و آماده شده قید شده که هر زمان و هر لحظه که شرکت صلاح بداند خوردو اخراج شده و کسی حق اعتراض ندارد حتی اگر شخص ۲۹ سال تمام اونجا کارکرد داشته باشد. ۲. راننده ماشین هیچ حقوقی دریافت نمی‌کند چون اظهار می‌‌کنند قرارداد با ماشین بسته شده پس راننده هیچ حق و حقوقی ندارد، در واقع راننده و دارنده خودرو برده خودروی خود است. ۳.راننده خوردو از حق دریافت عیدی ، پاداش، سنوات، اضافه کاری، بیمه تکمیلی، لباس کار، محروم بوده و هر کجا اعتراضی شده و نامه به ریاست جمهوری وقت ( رئیسی) نوشته شده ولی جوابی دریافت نکردیم و دستمون کوتاه مانده است. ۴. راننده از داشتن بیمه توسط پیمانکار محروم است و بیمه ای که الان پیمانکار برای ما رد می‌کند تمام پول آن را ۳۰ درصد حق بیمه را از حقوق واریزی ما کم کرده و در صورت اعتراض همین را هم کنسل می‌کند. ۵.ماشینهای استیجاری باید تمام استانداردهای شرکت را رعایت کنند مثلا هر ماه روز مشخصی هر خودرو استیجاری باید به معاینه فنی شرکت مراجعه و توسط بازرس معاینه و اگر نقصی داشته باشد باید ظرف مدت کمی اصلاح تا دوباره بکار گمارده شود در غیر این صورت بابت تاخیر در تعمیر یا اصلاح خوردو از حقوق شخص کم می‌شود در صورتی که حق و حقوق راننده ان با هیچ استانداردی مطابق نیست. ۶. حقوق دارندگان ماشینهای استیجاری با تاخیر یک ماهه پرداخت می‌شود مثلا حقوق برج مرداد ماه رو مهرماه پرداخت می‌شود. ۷.راننده حتی یک روز مرخصی در سال ندارد و تمام وقت باید مشغول کار باشد مثلا ۱۲ ساعته باید ۷ صبح تا ۷ عصر کار کند تمام طول هفته و ماه و سال. ۸.در قبال ۱۲ ساعت کارکرد روزانه حتی یک ساعت اضافه کاری در ماه و حتی سال داده نمی‌شود. درخواست ما اینکه تبدیل وضعیت شویم و قرارداد بستن با خوردو و راننده جداگانه باشد و با راننده به صورت نیروی انسانی قرارداد بسته شود. باتشکر

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌لفته عمرانی‌
@user17273494666114 مهر 1403
در پاسخ به
به ایمان خدا مجهز هستن و اگه به سامانه پدافندی مجهز بشن چ بهترلطفا از رانندگان خودروهای استیجاری حمایت کنید https://farsnews.ir/user172734946661/1727349996893614263
تبدیل وضعیت شغلی رانندگان خودروهای استیجاری در استان خوزستان
مطالبه

تبدیل وضعیت شغلی رانندگان خودروهای استیجاری در استان خوزستان

نمايندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با سلام و عرض ادب احتراما بدینوسیله باستحضار عالی می‌رساند ما جمعی از رانندگان و دارندگان خودروهای استیجاری، شاغل در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و سایر ادارات و شرکتهای سراسر کشور چندین و چند سال که به علت نبودن قانونی که از رانندگان خودروهای استیجاری حمایت کند، این قشر مورد ظلم و ستم و بی‌عدالتی واقع شدن، و کسی به فکر رانندگان استیجاری نیست، رانندگان خودروهای استیجاری که خود و سرمایه خودشان رو در اختیار شرکتها و ادارات قرار دادن و با کار و تلاش و زحمت این عزیزان چرخ هر اداره و شرکت می‌چرخد ولی وقتی روز حقوق و پاداش و عیدی و سنوات و لباس کار و مرخصی و تعطیل و استراحت و بن کارت و سایر منافعی که به یک کارگر همان شرکت و اداره می‌رسد راننده و دارنده خودروی استیجاری از تمام این منافع مستثنی می‌شود و چیزی عایدش نمی‌شود راننده استیجاری برای حق و حقوق کارگران باید به تمام ادارات با مافوق خود چرخ بزند تا از این همه منافع پاداش و عیدی و اضافه کاری و بن کارت و بیمه تکمیلی چیزی کم نشود و تمام و کمال به همه پرسنل شرکت یا اداره برسد ولی راننده فقط حق شنیدن و مبارک گفتن به پرسنل اداره یا شرکت داره و چه بسا در جواب می‌شنود که چیزی به انها داده نشده و حقشان خورده شده است. ولی آیا می‌دانید این راننده، حتی یک آیتم از چندین آیتمی که به هر نفر از پرسنل شرکتها و ادارات داده شده، داده نمی‌شود و دلیل آن هم اظهار می‌شود شامل راننده نمی‌شود چون از راننده قانونی وجود ندارد که حمایت کند. ذره‌ای از مشکلات ۱ . عدم امنیت شغلی چون در قراردادی که نوشته شده و آماده شده قید شده که هر زمان و هر لحظه که شرکت صلاح بداند خوردو اخراج شده و کسی حق اعتراض ندارد حتی اگر شخص ۲۹ سال تمام اونجا کارکرد داشته باشد. ۲. راننده ماشین هیچ حقوقی دریافت نمی‌کند چون اظهار می‌‌کنند قرارداد با ماشین بسته شده پس راننده هیچ حق و حقوقی ندارد، در واقع راننده و دارنده خودرو برده خودروی خود است. ۳.راننده خوردو از حق دریافت عیدی ، پاداش، سنوات، اضافه کاری، بیمه تکمیلی، لباس کار، محروم بوده و هر کجا اعتراضی شده و نامه به ریاست جمهوری وقت ( رئیسی) نوشته شده ولی جوابی دریافت نکردیم و دستمون کوتاه مانده است. ۴. راننده از داشتن بیمه توسط پیمانکار محروم است و بیمه ای که الان پیمانکار برای ما رد می‌کند تمام پول آن را ۳۰ درصد حق بیمه را از حقوق واریزی ما کم کرده و در صورت اعتراض همین را هم کنسل می‌کند. ۵.ماشینهای استیجاری باید تمام استانداردهای شرکت را رعایت کنند مثلا هر ماه روز مشخصی هر خودرو استیجاری باید به معاینه فنی شرکت مراجعه و توسط بازرس معاینه و اگر نقصی داشته باشد باید ظرف مدت کمی اصلاح تا دوباره بکار گمارده شود در غیر این صورت بابت تاخیر در تعمیر یا اصلاح خوردو از حقوق شخص کم می‌شود در صورتی که حق و حقوق راننده ان با هیچ استانداردی مطابق نیست. ۶. حقوق دارندگان ماشینهای استیجاری با تاخیر یک ماهه پرداخت می‌شود مثلا حقوق برج مرداد ماه رو مهرماه پرداخت می‌شود. ۷.راننده حتی یک روز مرخصی در سال ندارد و تمام وقت باید مشغول کار باشد مثلا ۱۲ ساعته باید ۷ صبح تا ۷ عصر کار کند تمام طول هفته و ماه و سال. ۸.در قبال ۱۲ ساعت کارکرد روزانه حتی یک ساعت اضافه کاری در ماه و حتی سال داده نمی‌شود. درخواست ما اینکه تبدیل وضعیت شویم و قرارداد بستن با خوردو و راننده جداگانه باشد و با راننده به صورت نیروی انسانی قرارداد بسته شود. باتشکر

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@M137026 مهر 1403
در پاسخ به
با سلام و درود خدمت شما حمایت شدید ممنون میشم حمایت و بازنشر کنید و به اشتراک بگذارید.صمیمانه خیلی ممنون و سپاسگزارم از تمام زحمات بی دریغ شما جنابعالی عزیز و بزرگوار🌹❤️.https://farsnews.ir/MR_M1386/1724959050936718559
م
محمد

@M1370  •  8 شهریور 1403

تعطیلی روز خجسته ۲۰ ماه جمادی الثانی هجری قمری عید سرتاسر نور و سرور سالروز میلاد پر خیر و برکت سیدة النساء العالمین صدیقه الطاهره حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام مادران و زنان پرافتخار ایران عزیز اسلامی🌹🇮🇷❤️.
مطالبه

تعطیلی ۲۰ جمادی‌الثانی روز ولادت حضرت زهرا (س) در تقویم رسمی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیکم یا اهل بیت النبوة (ع) اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ; دریاست نبی (ص) و گوهرش فاطمه (س) است. مولاست علی (ع) و همسرش فاطمه (س) است. با آنکه پناه عالمین جهان است حسین (ع). او خود به پناه مادر عزیزش فاطمه (س) است. مادر همان زمینی ترین خدای آسمانی است که با (م) مهربانی،(الف) امید،(دال) دوستی و (ر) رحمت،عشق را خلاصه ترین معنای کرده است و بند بند جان و تنش،به نبض و ضربان قلب زندگی ما روح و حیات تازه بخشیده است.بدان که گر قدر گرانقدر این آسمانی ترین خدای زمینی را بدانی،خدای زمین و آسمان در آسمانها خلق خدا در زمین،قدر گرانقدرت بدانند انشالله. زن مخفف کلمه زیباترین است؛زیباترین خلق زمینی که خالق آسمانی ما با عشق تمام و کمال خود و به زیباترین شکل،زیباترین را خلق کرده است. ملت شریف و عزیز و بزرگوار ایران همیشه سرافراز و بزرگ و سرسبز و خرم و نورانی و عزیز اسلامی،مردمان گرامی و گرانقدر کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،ریاست محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کلیه رؤساي و مراجع ذیربط و مسئولین مربوطه و محترم مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی،شورای فرهنگ عمومی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی،با سلام خدمت همه شما و عرض تسلیت و تعزیت ایام پر برکت و پرفضیلت و نورانی دهه آخر ماه صفر،سالروز رحلت جانگداز پیامبر مهربانی و رحمت خاتم المرسلین حضرت ابالقاسم محمد مصطفی رسول الله (ص) و شهادت جانسوزانه و غریبانه کریم اهل بیت آل طاها (ص) غریب مدینه حضرت آقا امام حسن مجتبی (ع) و شاه خراسان،انیس النفوس،شمس الشموس،غریب الغرباء،معین الضعفاء،ثامن الحجج،ثامن الائمه،امام مهربانی ها امام حضرت سلطان ابوالحسن آقا علی ابن موسی الرضا المرتضی الرئوف (ع) به محضر شریف و نورانی حضرت بقیة الله اعظم اباصالح مهدی صاحب الزمان ((ارواحنا و روحی لک الفداه)) و رهبر عزیز تر از جانمان و ملت شریف و عزیز ایران نورانی اسلامی و التماس دعاء در این ایام پرفیض و نورانی از همگان دارم.بنده در رابطه با این پویش نکاتی را عرض می‌کنم. علت آفرینش همه ما از ازل تا ابد فقط و فقط بی بی بانوی دو عالم سیدة النساء العالمین حضرت ام أبيها،دخت نبی مکرم اسلام (ص)،همسر حیدر کرار آقا امیرالمومنین مرتضی علی ابن ابیطالب (ع) و مادر بزرگوار کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) و سرور و سالار آزادگان و شهیدان عالم جهان آقا سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین ابن علی المظلوم الشهید (ع) مادر سادات حضرت صدیقه الطاهرة خانم فاطمه الزهرای مرضیه (س) هستند و ایشان همچون پدر بزرگوارشان که رحمتی برای تمام جهانیان هستند،الگویی نه فقط برای زنان بلکه برای تمامی مردان و زنان و عالمیان جهان بوده و هستند و خواهند بود.تمامی مادران و زنان سرزمین مقدس و نورانی ایران اسلامی از ابتدای تا انتهای و در برگ برگ این کتاب پر تلاطم اما پرافتخار تاریخ نورانی و افتخار آمیز ایران سرافراز و عزیز،نقش مهمی ایفا کرده اند.از بانوی سردار بی بی مریم بختیاری ها و شاعر بزرگ ایرانی چون پروین اعتصامی ها تا امروز و زنانی همچون مبینا نعمت زاده های عزیزی که برای کشور عزیز و ملت بزرگوار ما همچون نعمتی پرافتخار و نورانی زاده شده اند.کمترین کار برای همه این عزیزان و برای تجلیل و تکریم و بزرگداشت مقام والای و اعلی و بلند مرتبه و بزرگ زنان و مادران همیشه سرافراز،پیروز و عزیز و گرامی و گرانقدر و بزرگوار ایران همیشه سرافراز و نورانی و پیروز و عزیز اسلامی،این است که روز خجسته و نورانی ۲۰ ماه جمادی الثانی هجری قمری و عید سرتاسر نور و سرور سالروز میلاد پر خیر و برکت با سعادت حضرت صدیقه الطاهرة سرور زنان دو عالم جهان حضرت خانم فاطمه الزهرا (س) را از امسال یعنی سال ۱۴۴۶ هجری قمری و ۱۴۰۳ هجری خورشیدی که روز مادر و روز زن نیز می‌باشد و امسال این روز خجسته برابر با روز یکشنبه ۲ دی ماه سال ۱۴۰۳ هجری شمسی مصادف با روز ۲۰ ماه جمادی الثانی سال ۱۴۴۶ هجری قمری می‌باشد را برای همیشه در تقویم رسمی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،تعطیلی رسمی و مناسبتی اعلام کرده و درج و ثبت کردن آن را در تقویم کشور عزیز ایران اسلامی به طور کامل انجام دهیم.در این روز خجسته و مبارک و همچنین در روز خجسته و مبارک دیگری همچون روز خجسته ۱۳ ماه رجب المرجب هجری قمری عید سرتاسر نور و سرور سالروز میلاد پر خیر و برکت با سعادت مولی الموحدین،مولای متقیان،حیدر کرار،ساقی کوثر،فاتح خیبر حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) که روز بزرگداشت و تجلیل و تکریم مقام ارجمند مردان و پدران عزیز و بزرگوار ایران عزیز اسلامی است،به همت همگان جشن ها و اجتماعات شکوهمند و بزرگ و زیبا و قشنگ و عاشقانه و پرشکوه و پرشور و حماسه برانگیزی برگزار گردد انشالله.دوستان حمایت کنید🌹❤️ التماس دعاء.

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌محمد سامانی‌
@samani3 آبان 1403
در پاسخ به
سلام لطفا علاوه بر لبنان سوریه و عراق و یمن رو هم اضافه کنید متشکرم