@user17187023174213 فروردین 1405من تصور میکنم ناخواسته داریم به سمتی میریم که خواست اسرائیل است، تبدیل ایران به زمین سوخته، مهمترین مخالف توافق ایران و امریکا از سالها قبل اسرائیل بوده و امروز هم با عدم مذاکره، نکند خدای ناکرده به همین سمت پیش بریم، از دوستان تقاضا دارم دور از بعد احساسی و لایک و دیسلایک نظرشون رو بگند...