@user17082410763019 اردیبهشت 1405در پاسخ به وسلام بر ملت اهل فکروسخنی با شمااگر آمریکا و اسرائیل تصور می کردند که با بمباران اتمی مشکلشان با ایران حل خواهد یک ثانیه تردید نمی کردند.مشکل اینجا است که ایران کشوری پهناور است و اگر چنین غلطی از ایشان سر زند برای شخم زدن متر به متر اسرائیل و آب شیرین کن ها و چاه های نفت و... موشک کافی داریم.ای…نمایش بیشتر
@user170910132531974660219 اردیبهشت 1405جواب هومن :شک نکن که تنها عامل بازدارنده از جنس همان اتم است یعنی همان ۴۰۰ کیلو اورانیوم. که اگر گرفتند یا ربودند از ما و حمله اتمی با اتمی های تاکتیکی بسیار به شهرک های موشکی زیرزمینی مان کردند با چی میخواید شخم بزنینن؟؟