13 اردیبهشت 1405

این نیروگاه عظیم نامرئی را دریابیم

در شرایطی که حملات اخیر به تأسیسات انرژی کشور، شبکه برق را در یکی از حساسترین دوره‌های خود قرار داده است، «سمیه خداپرست»، مدیریت هوشمندانه مصرف در خانه‌ها را خط مقدم پدافند غیرعامل نامید. او تأکید کرد: «هر وات برقی که صرفه‌جویی می‌کنیم، یک موشک به نقشه دشمن است.»
@user17759157044013 اردیبهشت 1405
مردم لامپ ها را خاموش کنند تا جنگ طلبان به هدف خود برسند! ظاهرا این خانم نمی داند قبل از جنگ هم کمبود برق داشتیم و هیچگونه سرمایه گذاری حدیدی هم صورت نگرفته ! راستی به جای این کارها چرا تصمیم نگیریم مثل همع دنیا زندگی کتیم! چرا با توجه به توان مان ادعا نکتیم ؟و...
هنوز امثال تو تووی توهم این هستند چون گفتین مرگ بر اسراییل به ما حمله کردن؟؟؟ حد ****** شماها مثال زدنیه! لابد رضا شاه هم مرگ بر امریکا میگفت که توو جنگ جهانی کشور را اشغال و قحطی درست کردند .میفهمی جنگ جهانیه و مجبوری وسط این جنگ بجنگی تا بجای اینکه سهم دیگران بشی سهم خواهی کنی برای نظم آینده؟؟
13:55 - 13 اردیبهشت 1405

2 واکنش
61 بازدید