21 شهریور 1404

بیان واقعیت‌ها مستلزم این نیست که راوی ذلت باشیم

امام جمعه اردبیل گفت: دولت مردان حتماً دقت کنند که بیان واقعیت‌ها به ملت عزیز نباید به نحوی باشد که ترس و ناامیدی ایجاد کند یک خطیب موفق یک سیاستمدار حاذق به راحتی می‌تواند ملت را در جریان تمام واقعیت‌ها قرار دهد اما نه تنها ترس و نگرانی درست نکند بلکه امید مفصلی به جامعه تزریق کند.
با سلام و عرض ادب و احترام؛ با گفتن واقعیت ها بدون ایجاد ناامیدی و ترس و یاس از ملزومات دولت ، مجلس و قوه قضائیه است. از شما نماینده محترم آقا تشکر می کنیم که حرف صنعتگران، کارگران و کارمندان و خانه داران و ...را به گوش دولت می رسانید. خواهشی از شما که دلسوز و مدافع مردم و ایران اسلامی هستید داریم: جلوی بی عفتی و بی حجابی مدیریت درست داشته باشند . دل مادران شهید و جانبازان و آزاده ها و مردم متدین و مخصوصا بانوان متدین به درد آمده است . لطفا در این زمینه جلوی این بی بندباری که آینده نکبت بار در جامعه خواهد داشت را بگیرند و کنترل نمایند.لطفا صلاحیت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی رئیس جمهور مجدد بررسی گردد ما از این دولت بسیار مایوس شده ایم و متاسفانه هر روز منتظر خبر ناگوار و بد و بدتر اینکه کشور را به بازی گرفتند و می خواهند خیلی راحت با بازی برجام و ماشه ... تحویل استعمارگران دهند .در آخر وضعیت مدارس دولتی و غیردولتی از لحاظ تربیتی در وضعیت بسیار بد و خطرناکی قرار دارد. مدرسه ای که با عکس ها و برنامه های خود کودکان ما را به ورطه مصرف گرایی و بیگانه شدن از خود می کشاند. و با این اوضاع آینده ای مبهم در انتظار ایران خواهد بود .ممنون که توجه نمودید . در پناه ایزد منان
10:48 - 29 شهریور 1404

112 بازدید