رئیسکمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به امضای ٢٠٩ نماینده برای ابلاغ قانون عفاف و حجاب، گفت: این قانون هنوز معطل مانده است و این بدعتی است که جدیدا راه افتاده است.
به نام خداوند محجوب با سلام و احترام ضمن تشکر از اقای آقاتهرانی و دغدغه ایشان، به جایی در جامعه رسیدیم که در مترو در اتوبوس و در محل کار و حتی در خیابان بانوان دارای حجاب، توسط بدحجابان و بی حجابان مورد تعرض و تمسخر قرار می گیرند. لطفا به داد عفت و حیا در جامعه اسلامی مان برسید . آقایان مجلس در راس آنها اقای قالیباف و رئیس جمهور و وزاری فرهنگ و ارشاد. اقای وزیر فرهنگ و ارشاد کجای کارنشستی؟؟؟؟/