سلام کاربر گرامی، مطلبی مشابه درخواست شما قبلاً ثبت شده است. لطفاً با امضای آن و افزایش تعداد امضاها، این پویش را در سطح بالاتری برای پیگیری قرار دهید.لینک پویش:https://farsnews.ir/user1709101278845748020/1776957333721013353
مطالبهچرا دشمن را در تنگه هرمز نمیزنید؟
بسم الله الرحمن الرحیم چرا تنگه هرمز را از نیروهای آمریکایی خالی نمیکنید چرا آنها را بیرون نمیکنید منتظر چه چیزی هستید آمریکاییهای ملعون را بریزید بیرون حق ندارند به کشتیهای ایران دست درازی کنند. ما انتظار حمله به متجاوزان را داریم. چرا اجازه حضور به آنها داده شد که کشتی ایران را گرفتند چگونه این وضع را تحمل کردید و دستشان را قطع نکردید الان حساب شان را برسید این سگهای هار ضعیف و ذلیل را غرق کنید و به آتش بکشید
0100گزارش از مطالبه
