بسم الله الرحمن الرحیم این آخرین کلام است مذاکره حرام بود و حرام است و حرام خواهد بود اگر مسلمانید لن يجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا ملت ایران شورای عالی امنیت ملی و سیاسیون را از انجام بزرگترین منکر ها که مذاکره با شیطان بزرگ و ضررهایی که آتش بس و سازشهای وخیانتهایتان به ایران زد نهی میکند تنها راه زبان زور است به چه حقی ملت ایران را بر خاک مذلت مذاکره و آتش بس نشاندید ما تنگه هرمز داشتیم با عملکرد شما و بستن دست سپاه مقتدر، حالا آنها گروگان گرفتند شما خائن و جنایتکارید ای سیاسیون کثیف حق ندارید دوباره مذاکره کنید لعنت به شما منافقان به چه حقی به التماس شیطان برای نابود نکردنش پاسخ مثبت دادید و دست سپاه را بستید که آنها در تنگه هرمز و لبنان هرکاری خواستند کردند خدا منافقین را ساقط و سرنگون کند خدا ترامپ و نتانیاهو و حکومتهای شان را و مزدورانش را در ایران و جهان به آتش بکشد رهبر شهید : اگر تهدید پذیری به وجود بیایید، انتها نخواهد داشت ... رهبر شهید : قبول مذاکرات با تهدید رو هیچ ملت با شرفی انجام نمیده ... رهبر شهید : مذاکره با تهدید رو هیچ سیاستمدار خردمندی هم اونو تصدیق نمیکنه ...