نمیدونم تخصص شما چی هست اما شرایط پدافندی با جنگ ۱۲ روزه فرق داره، سپاه هیچ پادگان مهمی روی زمین نداره، همش زیر زمین هست. با این پدافندی که امریکا داره و فاصله کمتر پادگان هاش با اسراییل، ضربه زدن بهشون خیلی راحت تر هست، در جنگ قبلی نیروی دریایی نبود الان هست. اگر تخصص داشتی تک متغیره حرف نمیزدید