وقتی حاکمیت اجرایی سه قوه را دست مجموعه ای از افراد بی سواد فاسد و عقب مانده ذهنی سپرده اید انتظار تحقق اقتصاد مقاومتی دارید؟با روش های مارکسیست پوپولیستی؟این ساختار اصلا اجازه نخبه گرایی و اصلاحات را نمیدهد و رویه ملوک الطوایفی هم اجازه تصمیمات بزرگ را نمیدهد مثلا کی قرار است قیمت بنزین ازاد شود؟