پاکستان و هند بمب اتم دارن چرا بازدارندگی نداشت؟!!! ما به اسرائیل حمله کردیم بمب اتم هم داشت!! بمب اتم فقط یه سلاحه و هیچ بازدارندگی نداره!! کره شمالی هم همینکه منزوی شده و مردمش علف میخورن و به فلاکت کشیده شدن از صدتا جنگ هم براش بدتره!! شما بابت این اراجیف از بیت المال حقوق هم میگیری؟!!!
