درخواست توقیف بخش زنان جوکر۲
مطالبه

درخواست توقیف بخش زنان جوکر۲

در پی ایجاد فصل ۲ جوکر همراه با شرکت زنان و همچنین حرکات نامناسب در بخش زنان و مردان جوکر۲ از مسئولان مربوطه تقاضای توقیف این سریال را داریم . همچنین از شما غیرتمند ایرانی خواستار حمایت داریم.

دبیرعالی شورای فرهنگی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
15:45 - 12 آذر 1403

7 بازنشر6 واکنش
28٫5k بازدید



12 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌محمدمهدی مرادی‌
@islamwanter12 آذر 1403
در پاسخ به
سلاملطفا از این دو تا پویش حمایت کنید تا با برخی کارهای کم هزینه، جلوی نفوذ فرهنگی دشمن گرفته بشه :https://farsnews.ir/islamwanter/1733041026589840719https://farsnews.ir/islamwanter/1729806303830678454

صدا و سیما باید بد بودن برخی رفتارها را در حین نمایش فیلم گوشزد کند

لطفا از این پویش حمایت کنید تا شاید این تحول بزرگ در صدا و سیما ایجاد بشه.با این کار، مضرترین شبکۀ صدا و سیما، یعنی شبکۀ نمایش، تبدیل به مفیدترین شبکه برای فرهنگ اسلامی می‌شه.
مطالبه

صدا و سیما باید بد بودن برخی رفتارها را در حین نمایش فیلم گوشزد کند

در صدا و سیما گاهی اوقات چیزهایی پخش می‌شود که اگر در حین پخش، ۳۰ ثانیه فیلم متوقف نشود و یک شخص انقلابی به بیان چند نکته نپردازد یا یک جمله زیر نویس نشود، واقعا اثرات مخربی در ذهن مخاطب و جامعه باقی می‌ماند. به عنوان نمونه، وقتی در یک فیلم میبینیم که حیوان عضوی از خانواده است، ضرورت دارد که در وسط فیلم ضرراتش یادآور شود. مثلا گفته شود که سگ، مانند جاروبرقی هر چه عاطفه در خانواده هست را به سمت خودش جذب می‌کند و باعث سرد شدن روابط بین اعضای خانواده می‌شود. ولی اگر چنین نکاتی بیان نشود، مخاطب فقط صحنه‌های خوش‌گذرانی و خوشبختی با سگ را در تلویزیون می‌بیند و تصور اشتباهی در ذهنش شکل می‌گیرد. (سگ، پنگوئن، تمساح سخنگو، خرس سخنگو و اژدها! اینها حیواناتی بود که من تا حالا دیده‌ام که در صدا و سیما به عنوان عضوی از خانواده معرفی شدند. مخصوصا از شبکۀ پویا و شبکۀ امید که با کودکان و نوجوانان ما سر و کار دارند. در حالی که در دین ما، به نگهداری حیواناتی مثل مرغ و خروس و کبوتر و گربه و... سفارش شده. البته آن هم نه به عنوان عضوی از خانواده) یا اگر در صحنه‌ای دیدیم که یک نفر در وسط خیابان مورد تعرض و خفت گیری قرار گرفته و هیچکس به او کمک نمی‌کند، باید یک نفر وسط فیلم ظاهر شود و بگوید که «توی کشور ما هم اگه فرهنگِ به من چه و به تو چه رواج پیدا کنه، وضعمون مثل این کشورای غربی می‌شه که هیچکی به هیچکی کمک نمی‌کنه. اگر خلاصه بخواهم بگویم، همانطور در برنامۀ پاورقی، محمدرضا شهبازی نشسته و بعد از پخش هر خبر یا ویدئو در موردش چند جمله حرف میزند، در وسط فیلم‌های سینمایی صدا و سیما هم باید یک نفر ظاهر شود و ۳۰ ثانیه حرف بزند. با این کار، بر جذابیت فیلم‌ها هم افزوده می‌شود.

صدا و سیما، جبلی، رئیس جمهور، نکات آموزشی، آموزش، فیلم آموزشی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌عرفان قمی‌
@Myiran12 آذر 1403
در پاسخ به
پویش شما حمایت شد.‌لطفا از این پویش هم حمایت‌ کنید.‌ممنون که حمایت می‌کنید.https://farsnews.ir/Erfan_Ghomi/1713919002147355391
تصویر نمایه‌ی ‌عرفان قمی‌
عرفان قمی

@Myiran  •  5 اردیبهشت 1403

سوال

چرا شهرها ایران زیباسازی نمی‌شود؟

یکی از دلیلی که کشور های دنیا توریست‌های بیشتری از ایران دارند به دلیل زیبایی‌های شهرشان است. شهرهایی مانند استانبول که در ترکیه است بسیار زیبا هستند. چرا ایران خیابان هایش تزئین شده نیستند؟ آسفالت‌های ایران بیشتری رنگشان پریده است اما در کشور‌هایی مثل ترکیه و کشور‌های اروپایی خط‌کشی شده هستند! لطفا بررسی کنید.

راه و شهرسازی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌عرفان قمی‌
@Myiran12 آذر 1403
در پاسخ به
پویش شما حمایت شد.‌لطفا از این پویش هم حمایت‌ کنید.‌ممنون که حمایت می‌کنید.https://farsnews.ir/Erfan_Ghomi/1732897485553397179
تصویر نمایه‌ی ‌عرفان قمی‌
عرفان قمی

@Myiran  •  9 آذر 1403

لزوم حمایت ایران از سوریه برای حفظ امنیت منطقه در برابر تروریست‌ها
مطالبه

لزوم حمایت ایران از سوریه برای حفظ امنیت منطقه در برابر تروریست‌ها

ایران باید به حمایت از کشور سوریه بپردازد، زیرا: گروه‌های حمله‌کننده، از جمله داعش و اسرائیل، تهدیدی جدی برای امنیت منطقه هستند. بنابراین، حمایت کشورهای آسیایی و خاورمیانه، از جمله ایران، از سوریه برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه ضروری است. این همکاری می‌تواند به تقویت امنیت ملی ایران و جلوگیری از گسترش نفوذ این گروه‌های تروریستی کمک کند.

وزارت جنگ، جنگ با اسرائیل

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌عرفان قمی‌
@Myiran12 آذر 1403
در پاسخ به
پویش شما حمایت شد.‌لطفا از این پویش هم حمایت‌ کنید.‌ممنون که حمایت می‌کنید.https://farsnews.ir/Erfan_Ghomi/1731366998131838567
تصویر نمایه‌ی ‌عرفان قمی‌
عرفان قمی

@Myiran  •  22 آبان 1403

ضرورت استعداد‌یابی دانش‌آموزان در فوتبال و فوتسال
مطالبه

ضرورت استعداد‌یابی دانش‌آموزان در فوتبال و فوتسال

با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یک علاقه‌مند به ورزش، به ویژه فوتبال و فوتسال، خواستار توجه بیشتر به نیازهای ورزشی جوانان و دانش‌آموزان در ایران هستم. با توجه به پتانسیل بالای جوانان ایران در این رشته‌ها، پیشنهاد می‌کنم برنامه‌هایی برای پرورش و آموزش این رشته‌ها برای تمامی دانش‌آموزان از پایه اول تا دوازدهم که به فوتبال و فوتسال علاقه‌مندند، آغاز شود. همچنین، ساخت ورزشگاهی استاندارد و مناسب با امکانات رایگان، حتی اگر کوچک باشد، می‌تواند به رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی در ایران کمک کند. دو شهری که به شدت به چنین امکاناتی نیاز دارند، رشت و تهران هستند. امیدوارم با حمایت شما، شاهد پیشرفت و توسعه ورزش در ایران باشیم. با تشکر و احترام...

آموزش و پرورش، رئیس جمهور، وزارت ورزش و جوانان کشور، ورزشگاه، رشت و تهران، رشت، تهران، فوتبال، فوتسال

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌لفته عمرانی‌
@user17273494666112 آذر 1403
در پاسخ به
لطفا از رانندگان خودروهای استیجاری حمایت کنید https://farsnews.ir/user172734946661/1727349996893614263
تبدیل وضعیت شغلی رانندگان خودروهای استیجاری در استان خوزستان
مطالبه

تبدیل وضعیت شغلی رانندگان خودروهای استیجاری در استان خوزستان

نمايندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با سلام و عرض ادب احتراما بدینوسیله باستحضار عالی می‌رساند ما جمعی از رانندگان و دارندگان خودروهای استیجاری، شاغل در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و سایر ادارات و شرکتهای سراسر کشور چندین و چند سال که به علت نبودن قانونی که از رانندگان خودروهای استیجاری حمایت کند، این قشر مورد ظلم و ستم و بی‌عدالتی واقع شدن، و کسی به فکر رانندگان استیجاری نیست، رانندگان خودروهای استیجاری که خود و سرمایه خودشان رو در اختیار شرکتها و ادارات قرار دادن و با کار و تلاش و زحمت این عزیزان چرخ هر اداره و شرکت می‌چرخد ولی وقتی روز حقوق و پاداش و عیدی و سنوات و لباس کار و مرخصی و تعطیل و استراحت و بن کارت و سایر منافعی که به یک کارگر همان شرکت و اداره می‌رسد راننده و دارنده خودروی استیجاری از تمام این منافع مستثنی می‌شود و چیزی عایدش نمی‌شود راننده استیجاری برای حق و حقوق کارگران باید به تمام ادارات با مافوق خود چرخ بزند تا از این همه منافع پاداش و عیدی و اضافه کاری و بن کارت و بیمه تکمیلی چیزی کم نشود و تمام و کمال به همه پرسنل شرکت یا اداره برسد ولی راننده فقط حق شنیدن و مبارک گفتن به پرسنل اداره یا شرکت داره و چه بسا در جواب می‌شنود که چیزی به انها داده نشده و حقشان خورده شده است. ولی آیا می‌دانید این راننده، حتی یک آیتم از چندین آیتمی که به هر نفر از پرسنل شرکتها و ادارات داده شده، داده نمی‌شود و دلیل آن هم اظهار می‌شود شامل راننده نمی‌شود چون از راننده قانونی وجود ندارد که حمایت کند. ذره‌ای از مشکلات ۱ . عدم امنیت شغلی چون در قراردادی که نوشته شده و آماده شده قید شده که هر زمان و هر لحظه که شرکت صلاح بداند خوردو اخراج شده و کسی حق اعتراض ندارد حتی اگر شخص ۲۹ سال تمام اونجا کارکرد داشته باشد. ۲. راننده ماشین هیچ حقوقی دریافت نمی‌کند چون اظهار می‌‌کنند قرارداد با ماشین بسته شده پس راننده هیچ حق و حقوقی ندارد، در واقع راننده و دارنده خودرو برده خودروی خود است. ۳.راننده خوردو از حق دریافت عیدی ، پاداش، سنوات، اضافه کاری، بیمه تکمیلی، لباس کار، محروم بوده و هر کجا اعتراضی شده و نامه به ریاست جمهوری وقت ( رئیسی) نوشته شده ولی جوابی دریافت نکردیم و دستمون کوتاه مانده است. ۴. راننده از داشتن بیمه توسط پیمانکار محروم است و بیمه ای که الان پیمانکار برای ما رد می‌کند تمام پول آن را ۳۰ درصد حق بیمه را از حقوق واریزی ما کم کرده و در صورت اعتراض همین را هم کنسل می‌کند. ۵.ماشینهای استیجاری باید تمام استانداردهای شرکت را رعایت کنند مثلا هر ماه روز مشخصی هر خودرو استیجاری باید به معاینه فنی شرکت مراجعه و توسط بازرس معاینه و اگر نقصی داشته باشد باید ظرف مدت کمی اصلاح تا دوباره بکار گمارده شود در غیر این صورت بابت تاخیر در تعمیر یا اصلاح خوردو از حقوق شخص کم می‌شود در صورتی که حق و حقوق راننده ان با هیچ استانداردی مطابق نیست. ۶. حقوق دارندگان ماشینهای استیجاری با تاخیر یک ماهه پرداخت می‌شود مثلا حقوق برج مرداد ماه رو مهرماه پرداخت می‌شود. ۷.راننده حتی یک روز مرخصی در سال ندارد و تمام وقت باید مشغول کار باشد مثلا ۱۲ ساعته باید ۷ صبح تا ۷ عصر کار کند تمام طول هفته و ماه و سال. ۸.در قبال ۱۲ ساعت کارکرد روزانه حتی یک ساعت اضافه کاری در ماه و حتی سال داده نمی‌شود. درخواست ما اینکه تبدیل وضعیت شویم و قرارداد بستن با خوردو و راننده جداگانه باشد و با راننده به صورت نیروی انسانی قرارداد بسته شود. باتشکر

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17080875277712 آذر 1403
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user170808752777/1732970680440281036از این پویش حمایت کرده و به دیگران بازنشر دهید
چرا پخش جوکر ۲ با وجود اعلام توقیف همچنان ادامه دارد؟
مطالبه

چرا پخش جوکر ۲ با وجود اعلام توقیف همچنان ادامه دارد؟

از مسئولین ساترا سوالی دارم: مگر قرار نبود فیلم جوکر ۲ توقیف شود؟ پس چرا پخش جوکر ۲ همچنان ادامه دارد؟ از مسئولین ساترا درخواست دارم که تکلیف مردم را با این اثرات مخرب مشخص نمایند و شفاف‌سازی کنند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ساترا، ساترا، وزارت ارشاد و مسئولین ساترا

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@RAYKA1012 آذر 1403
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
محمد

@RAYKA10  •  26 مهر 1403

بازگشایی کوچه سلطانی و اتصال خیابان قدیمی به مخصوص در منطقه ۱۱ تهران
مطالبه

بازگشایی کوچه سلطانی و اتصال خیابان قدیمی به مخصوص در منطقه ۱۱ تهران

متاسفانه علیرغم پیگیری‌های متعدد اهالی محله‌های مخصوص و خیابان شهید رسول قدیمی و خیابان خرمشهر (در منطقه ۱۱ شهرداری تهران ) و جمع‌آوری دو مرحله استشهاد محلی از ساکنین محله‌ها و تقدیم به شهرداری منطقه یازده تهران به منظور بازگشایی کوچه سلطانی به منظور عبور خودروها از خیابان شهید رسول قدیمی به سمت خیابان مخصوص، متأسفانه اقدامات لازم و کافی از سوی شهرداری برای بازگشایی این کوی صورت نگرفته است و علیرغم تذکرات متعدد به شهرداری منطقه یازده بدلیل مخالفت عده‌ای محدود از اهالی کوچه سلطانی این اقدام مهم که به کاهش ترافیک محدوده خیابان قزوین و بزرگراه نواب کمک شایانی می‌کند بلاتکلیف مانده است همچنین اهالی محلات فوق‌الذکر و رهگذران باید به خاطر سودجویی تعدادی محدود مدتها در ترافیک بمانند و مسیرهای طولانی را طی کنند تا به مقصد مورد نظر برسند و همچنین خیلی از خودروهای سواری به ناچار برای پرهیز از مسیر طولانی، خیابان شهید رسول قدیمی را یک‌طرفه و خلاف جهت به سمت مخالف حرکت می‌کنند که همین موضوع هم مشکلات متعدد ترافیکی و انواع تصادف را ایجاد کرده است. این در حالی است که با بازگشایی این کوچه مصرف سوخت خودروهای عبوری به شدت کاهش می‌یابد که خود این امر بر ضرورت هر چه سریع‌تر شدن اجرای این طرح می‌افزاید. و متاسفانه بارها از طریق سامانه های ۱۳۷ و تهران من نسبت به کندی و مصلحت‌اندیشی شهرداری تذکرات داده شده است ولی علی‌رغم تصویب قانونی بازگشایی این کوچه در شورای شهر و ترافیک مدتهاست که هیچ گونه حرکت و اراده‌ای برای اجرای نهایی این طرح صورت نگرفته است و این طرح هم در برزخ بلاتکلیفی به سر می‌برد.از جناب آقای زاکانی شهردار محترم و انقلابی تهران و جناب چمران رئیس محترم شورای شهر تهران عاجزانه تقاضا می‌کنیم نسبت به بازگشایی این کوچه در کمترین زمان ممکن اقدام نمایید. همچنین از نیروی محترم انتظامی فراجای تهران خواهشمندیم تا در کمک به شهرداری در برخورد با کسانی که جلوی این طرح مهم رو می‌گیرند اقدامات لازم و کافی را انجام دهند.

شورای شهرداری تهران، شهرداری تهران ، وزارت کشور، پلیس فراجا، شهردار منطقه ۱۱، معاونت حمل و ترافیک منطقه ۱۱ شهرداری تهران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@sajadipanah13 آذر 1403
در پاسخ به
با سلام.پویش شما حمایت شد.لطفا پویش ما را حمایت فرمائید.با تشکر

@Hamid135513 آذر 1403
در پاسخ به
با سلام و احترام در صورت تمایل از پویش ( احداث لوپ غرب بزرگراه صدر به شمال خیابان پاسداران و تکمیل حرکات گردشی پل پاسداران پس از گذشت ۳۳ سال از ساخت پل ) حمایت فرمایید .لینک پویش: https://farsnews.ir/Hamid1355/1733219056127948698باتشکر از همراهی شما
ح
حمید معصومی

@Hamid1355  •  13 آذر 1403

احداث لوپ غرب بزرگراه صدر به شمال خیابان پاسداران و تکمیل حرکات گردشی
مطالبه

احداث لوپ غرب بزرگراه صدر به شمال خیابان پاسداران و تکمیل حرکات گردشی

در سال‌های اخیر یکی از برنامه‌های خوب، ارزنده و قابل تقدیر معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران رفع نواقص دسترسی های اطراف تقاطعات بزرگراهی و خیابان های اصلی می‌باشد که در این راستا ۹۸ تقاطع دارای مشکل شناسایی، بررسی و طراحی شده که تعدادی از آنها اجرایی شده یا در حال اجرا می‌باشد . یکی از مشکلاتی که به علت کوتاهی و کم توجهی شهرداری تهران در اوایل دهه هفتاد در بزرگراه شهید صدر همزمان‌ با ساخت پل خیابان پاسداران اتفاق افتاد عدم‌ امکان دسترسی‌های مناسب در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید صدر و عدم پیش‌بینی خروجی یا ورودی مناسب به سمت شرق در محدوده پل پاسداران بود که در آن زمان با توجه به حجم تردد نمود نداشت و مشکلی در ظاهر مشاهده نمی شد ولی با گذشت زمان و افزایش ترافیک و تعداد خودروها، بارگذاری شدید کاربری های اداری، تجاری و مسکونی؛ مشکلات به نقطه بغرنج و غیر قابل تحملی رسیده است. با این اوصاف تقاضا دارد که تقاطعات بزرگراه صدر ( غرب به شرق ) با پل شهید دستواره (مسیل) و پل پاسداران مورد بررسی قرار گرفته و نواقص آنها که سالهاست مردم گرفتار نموده رفع شود . دلیل و لزوم بررسی همزمان این دو تقاطع مشکل دار ( دستواره و پاسداران ) هم راستا بودن و مکمل هم بودن مسیرهای خیابان پاسداران و بلوار دستواره می باشد که دو مورد از نواقصات جهت بررسی بعرض می رسد: ۱) به علت فقدان خروجی در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر محدوده پل پاسداران امکان دسترسی آسان و بدون ترافیک به میدان نوبنیاد و خیابان پاسداران فراهم نمی باشد و خودروها با ادامه مسیر تا تقاطع بزرگراه‌های شهید بابایی و امام علی و استفاده از دوربرگردان‌های این محل و طی حداقل ۵ کیلومتر مسیر اضافی توام با ترافیک شدید و اتلاف وقت فراوان، مصرف سوخت و ... به مقصد می رسند یا اکثر خودروها برای جلوگیری از طی این مسیر مازاد از آخرین خروجی موجود در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر یعنی خیابان دیباجی جنوبی وارد خیابان‌های فرعی محله اختیاریه در منطقه ۳ می شوند که این باعث انسداد معابر فرعی، راه بندان، اتلاف وقت، پس زدگی ترافیک به بزرگراه صدر ، خیابان پاسداران (شمال به جنوب) و ... می شود که راه حل آن احداث لوپ (گرد راه) از غرب بزرگراه صدر به شمال خیابان پاسداران در شرق پل پاسداران می باشد که برای این منظور با توجه به قرار داشتن اراضی سازمان صنایع دفاع در این محل و تملک مقداری از این‌ اراضی با جابجایی راستگرد خیابان پاسداران به شرق بزرگراه صدر و بابایی می توان بطور اساسی مشکلات ترافیک را رفع نمود که این امر با توجه به فقدان ملک یا مستحدثات بزرگ و زیربنایی در محل ضلع جنوب شرقی پل پاسداران و بزرگراه صدر با اراضی معارض امکان توافق ملکی فراهم بوده و به سهولت قابل اجرا می باشد. ۲ ) از مشکلاتی که باعث تشدید ترافیک، تصادفات و تداخلات حرکتی در خیابان پاسداران و میدان نوبنیاد می گردد، گردش به چپ در جنوب پل پاسداران جهت دسترسی به شرق و بزرگراه شهید بابایی می باشد که جهت رفع مشکلات پیشنهاد می گردد با احداث یک پل جهتی یا پل دور برگردان در ضلع شمالی غربی پل خیابان پاسداران یا ابتدای خیابان کوهستان سوم که از مجاور دیوار بتونی ضلع شمالی بزرگراه صدر عبور و پس از چرخش دور برگردانی از سمت دیوار بتونی ضلع جنوبی بزرگراه صدر به سمت شرق و اتوبان شهید بابایی متصل شود با این اقدام و احداث پل جهتی در غرب پل پاسداران دسترسی از شمال به جنوب خیابان پاسداران به شرق بزرگراه شهید بابایی بدون ترافیک و تداخلات حرکتی امکان پذیر خواهد بود که با احداث رفوژ میانی در ضلع جنوبی پل پاسداران حرکات ترافیکی بهبود و ترافیک دائمی مجاور ضلع جنوبی متروی نوبنیاد برای همیشه رفع خواهد شد. گفتنی است این محل در تلاقی و مرز خروجی ، ورودی و دسترسی سه منطقه مهم و پرتردد یعنی مناطق ۱ ، ۳ و ۴ واقع شده است و همین واقع شدن در مرز این مناطق دلیل عدم اهتمام جدی برای رفع مشکلات در سال های قبل بوده و عدم توجه به آن در طول سالیان قبل ، این معضلات را حادتر و مزمن تر نموده است که مسئولان محترم با بررسی موارد یاد شده به این معضلات فرا منطقه ای و عمومی با قدمت بیش از ربع قرن توجهی ویژه و خاص داشته باشند . با تشکر

شورای اسلامی شهر تهران ، شهرداری تهران، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، شهرداری مناطق ۱ ، ۳ و ۴، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران

0
100
گزارش از مطالبه