7 ساعت پیش

عادی‌سازی تجاوز نظامی به خاک ایران!

مسئولان توجه کنند؛آمریکا درحال عادی‌سازی تجاوز نظامی به خاک ایران است.سنتکام بعد از هر حمله نظامی بیانیه می‌دهد و فیلم هوایی منتشر می‌کند!در این طرف اما ما بعد از چند بیانیه بی‌خاصیت اعلام می‌کنیم که پاسخ دشمن را دادیم. هیچکس از جمله مردم هم نمی‌فهمند این پاسخ در چه سطحی بوده و کجا را و با چی زدیم…نمایش بیشتر
۵ MB
احسنت . درستش همین.
17:31 - 6 تیر 1405

22 بازدید