پیشنهاد رایگان شدن اتوبوس و مترو و تامین هزینه های آن از خزانه و درآمد های کشور تامین شود
شهرداری شهر تهران، وزارت راه و شهر سازی
@user17686357546727 دی 1404در پاسخ بهاینجا هست که باید گفت چپ هرگز نفهمید !هیچ چیز تو این دنیا رایگان نیست ! اقتصاد درست با اقتصاد رایگان فرق داره !
@Farhangi_ir27 دی 1404در پاسخ بهاز مطالبه بازنشستگان فرهنگی حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/Farhangi_ir/1768216715923926675مطالبهدرخواست ارتقاء سطح کیفیت بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش
با سلام و درود اینجانب به نمایندگی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران درخواست ارتقا سطح کیفی بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش را دارم ، بیمه تکمیلی ما بازنشستگان فرهنگی خدمات دندان پزشکی و پروتز و بخش بزرگی از خدمات پزشکی و درمانی را شامل نمیشود. معلمان ستون تربیتی جامعه هستند و سال ها برای تربیت نسلی موفق از جان و دل مایع میگذارند. برقرای بیمه تکمیلی که حداقل های سلامت این انسان های شریف که شغل انبیا را ادامه میدهند کمترین درخواست ما است و امیدوارم به لطف خبرگزاری فارس به آن رسیدگی شود.
سازمان بازنشستگی کشور، وزارت اموزش و پرورش وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای رضامراد صحرایی، مجلس شورای اسلامی.وزارت اموزش پرورش، مجلس شورای اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user170910003233861466627 دی 1404در پاسخ بهمطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپامطالبهمطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا
پویش سهامداران لیزینگ رایان سایپا درخواست رسیدگی فوری قوه قضائیه به عملکرد دریافتکنندگان تسهیلات ریاست محترم قوه قضائیه، ما جمعی از سهامداران شرکت لیزینگ رایان سایپا، با توجه به گزارش حسابرسی ویژه منتشره در سایت کدال در تیر ماه سال جاری در خصوص نحوه استفاده از منابع شرکت توسط برخی دریافتکنندگان تسهیلات در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، نگرانی جدی داریم. شواهد و بررسیهای موجود نشان میدهد که در اکثریت تسهیلات کلان اعطای ، فرآیند دریافت و مصرف تسهیلات کلان جریان سو وجود داشته و اینکه اراده ای برای بازپرداخت تسهیلات از ابتدا وجود نداشته و شرکت های دریافت کننده عمدتا کاغذی ، فاقد فعالیت و دارای روابط درهم تنیده سهامداری بوده اند. با توجه به اهمیت صیانت از حقوق سهامداران و منابع شرکت، از مقام محترم قوه قضائیه درخواست داریم: 1. بررسی و رسیدگی فوری به عملکرد دریافتکنندگان تسهیلات کلان در دورههای گذشته. 2. اقدام قانونی لازم برای بازگشت سریع منابع و حفاظت از سرمایه سهامداران. 3. شفافسازی و اطلاعرسانی به سهامداران درباره نحوه استفاده از تسهیلات و وضعیت بازپرداختها. 4. اطمینان از اصلاح فرآیندها و جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه در آینده. هدف این پویش، صیانت از حقوق ده ها هزار سهامداران، حفاظت از منابع شرکت و ارتقای اعتماد عمومی به نظام مالی کشور است. امیدواریم قوه قضائیه با ورود سریع و رسیدگی مسئولانه، مسیر شفافیت و پاسخگویی را برای همه سهامداران فراهم سازد
قوه ی قضائیه، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سازمان بازرسي كل كشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Hamid135527 دی 1404در پاسخ بهبا سلام و وقت بخیر از پویش شما حمایت شد ، در صورت تمایل از پویش ما با عنوان «مسیر خط اتوبوس ۲۰۶ از پایانه شهید براری تا قنات کوثر امتداد یابد» حمایت فرمایید .لینک پویش: https://farsnews.ir/Hamid1355/1766300871894841994باتشکر از همراهی شمامطالبهمسیر خط اتوبوس ۲۰۶ از پایانه شهید براری تا قنات کوثر امتداد یابد
یکی از مشکلات بزرگراه شهید باقری و محلات اطراف این بزرگراه بالاخص در بخش انتهایی یعنی قنات کوثر فقدان خط اتوبوسرانی به سمت تنها ایستگاه مترو واقع در آن یعنی ایستگاه متروی شهید باقری از خط ۲ مترو می باشد و مسافران زیادی پس از پیاده شدن از این ایستگاه مترو واقع در تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی ( رسالت ) و بزرگراه شهید باقری به علت فقدان خط اتوبوس یا حتی تاکسی با خودروهای عبوری در خروج از آن یا رسیدن به ایستگاه مترو تردد می نمایند که به همین دلیل و فقدان امنیت جابجایی مسافران با خودروهای عبوری بالاخص برای بانوان و کودکان ، تردد شهروندان ساکن در اطراف بزرگراه و محلات مجاور با خودروهای شخصی صورت می پذیرد که باعث تشدید ترافیک ، راه بندان ، آلودگی هوا و ... می شود . برای رفع مشکل نبود خط اتوبوسرانی از محله قنات کوثر و محلات شمال بزرگراه باقری تا ایستگاه متروی شهید باقری و کاهش سختی های تردد مسافران می توان با امتداد مقصد خط اتوبوس ۲۰۶ ( پایانه شهید براری _ پایانه علم و صنعت ) یعنی بجای پایانه علم و صنعت مقصد خط پس از عبور در مسیر بزرگراه شهید باقری تا محله قنات کوثر امتداد یافته و مشکلات حمل و نقل عمومی این مقطع از شهر را به نحو احسن با ملاحظات ذیل رفع نمود : ۱) در مسیر رفت خط اتوبوس ۲۰۶ از پایانه شهید براری پس از عبور محله تهران نو و فلکه آشتیانی و وارد شدن به بزرگراه شهید باقری ( بجای گردش به چپ در دوربرگردان بسمت خیابان جانبازان شرقی ) با تردد در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید باقری با توقف در پهلوگاه های مقابل ایستگاه مترو شهید باقری ، پل فرجام ، تقاطع خیابان ظفرقندی یا ۱۹۶ غربی ، پهلوگاه پل عابر خیابان هفتم غربی قنات کوثر ، پل بلوار استقلال و استفاده از زیرگذر جدید الاحداث دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه باقری در مجاور پل یاس فاطمی و قرار گرفتن در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری با گردش به راست در مجاور پل استقلال به سمت غرب و عبور از مقابل شهرک امید در ابتدای بلوار مطهری قنات کوثر به مقصد امتدادی خط خواهیم رسید . ۲) در مسیر برگشت از ضلع جنوبی میدان امید واقع در قنات کوثر به عنوان مبدای خط اتوبوس ۲۰۶ با عبور از بلوار مطهری بسمت جنوب وارد مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری و توقف در پهلوگاه های تقاطع ۱۹۶ غربی یا ظفرقندی ، پل فرجام ، پهلوگاه مقابل مترو شهید باقری واقع در تقاطع رسالت به ادامه مسیر خط در برگشت رسیده و با تردد در مسیرهای قبلی به پایانه شهید براری متصل خواهد شد . ۳) با اصلاح مسیر رفت و برگشت خط اتوبوس ۲۰۶ با افزایش کارایی خط یاد شده ، علاوه بر رفع مشکل فقدان خط اتوبوس در طول بزرگراه شهید باقری و قنات کوثر ، دسترسی به ایستگاه متروی شهید باقری از خط ۲ مترو و با توجه به واقع شدن پایانه شهید براری در انتهای خیابان پیروزی و مجاورت با میدان شهید کلاهدوز دسترسی به ایستگاه های خط ۴ مترو هم فراهم خواهد شد . ۴) با اصلاح مقصد در مسیر رفت و عدم تردد خط اتوبوس ۲۰۶ بطول ۱۵۰۰ متر در مسیر خیابان جانبازان شرقی و دردشت تا پایانه علم و صنعت ، با توجه به تردد خطوط مختلف اتوبوس در این مسیر شامل خط ۲۲۴ ( پایانه افق _ پایانه علم و صنعت ) ، خط ۳۹۹ ( شهرک شهید بهشتی _ پایانه علم و صنعت ) و خط ۴۰۱ ( دانشگاه امام حسین _ پایانه علم و صنعت ) مشکلی در تردد مسافران اندک این مسیر ایجاد نخواهد شد و در مسیر برگشت نیز حدفاصل پایانه علم و صنعت تا ایستگاه مترو شهید باقری و عدم تردد خط اتوبوس ۲۰۶ به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر در بزرگراه شهید سلیمانی علاوه بر پوشش مسیر با خط ۲ مترو ، خطوط اتوبوس ۳۹۹ و ۴۰۱ نیز مسیر قبلی را پوشش خواهند داد و مشکلی در تردد مسافران ایجاد نخواهد شد . در صورت اجرا و اصلاح مسیر خط اتوبوس ۲۰۶ بصورت فوق ، مسیر رفت با ۶۵۰۰ متر افزایش طول مسیر و در برگشت با ۳۲۰۰ متر افزایش طول مسیر مواجه خواهیم شد که با توجه با افزایش قابل توجه تعداد مسافران و از طرفی بهینه شدن راندمان خط ، این اقدام منطقی و فنی می باشد . لازم به یادآوری است که مسئولیت خط ۲۰۶ ( پایانه علم و صنعت - پایانه شهید براری ) با منطقه ۲ اتوبوسرانی می باشد و این خط به علت داشتن مقصد نامناسب کارایی و بهره وری خود را از دست داده است که در صورت اجرای راهکار ساده فوق مشکلات حمل و نقل عمومی در شرق تهران در مناطق ۱۳ ، ۸ و ۴ شهرداری را متحول و دگرگون خواهد کرد .
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، شهرداری منطقه ۱۳ تهران، شهرداری منطقه ۴ تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910102627539101828 دی 1404در پاسخ بهسلاماز پویش جنابعالی حمایت شد لطفاً از پویش بنده حمایت نمایید .لینک پویش:https://farsnews.ir/user1709101026275391018/1766483584076897342باتشکر و احتراممطالبهبررسی مصرف ناخواسته اینترنت توسط تبلیغات ویدئویی در سایتهای پربازدید
در سالهای اخیر استفاده از بنرهای تبلیغاتی ویدئویی در بسیاری از سایتهای پربازدید کشور افزایش پیدا کرده است. بر اساس تجربه و بررسیهای کاربران، در برخی موارد این تبلیغات بدون اطلاع یا رضایت آگاهانه کاربر و حتی بدون تعامل (کلیک) شروع به دانلود یا پخش محتوای ویدئویی میکنند که منجر به مصرف قابل توجه حجم اینترنت کاربران میشود. با توجه به هزینهبر بودن اینترنت برای بخش بزرگی از مردم، این موضوع باعث ایجاد نگرانی و ابهام شده است؛ از جمله: آیا میزان مصرف اینترنت ناشی از این تبلیغات بهصورت شفاف به کاربر اطلاع داده میشود؟ آیا استاندارد یا ضابطه مشخصی برای اجرای تبلیغات ویدئویی در سایتها وجود دارد؟ آیا نظارتی بر نحوه محاسبه و مسیر ترافیک مصرفشده توسط این تبلیغات انجام میشود؟ و مهمتر از همه، آیا تعارض منافع یا سازوکارهای غیرشفافی در قراردادهای مرتبط با ترافیک و تبلیغات دیجیتال وجود دارد که نیازمند بررسی دقیقتر نهادهای مسئول است؟ این پویش با هدف شفافسازی، حمایت از حقوق کاربران اینترنت و افزایش نظارت شکل گرفته و از نهادهای ذیربط از جمله: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و سایر نهادهای نظارتی مرتبط درخواست میشود این موضوع را بهصورت تخصصی بررسی کرده و در صورت لزوم، ضوابط شفافتری برای اجرای تبلیغات ویدئویی در فضای وب تدوین و اعلام شود. هدف این مطالبه، اتهامزنی به هیچ سایت یا شرکتی نیست، بلکه درخواست بررسی، شفافسازی و صیانت از حقوق کاربران است.
سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیر ساخت، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، شرکت ارتباطات سیار، همراه اول، ایرانسل، وزارت ارتباطات، اپراتورهای ایرانسل،رایتل و همراه اول
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Bnhcdg56728 دی 1404در پاسخ بهمطالبهفیلم و سریال در باره تاریخ ایران ساخت شود
فکر تاریخ وتمدن کهن ایران زمین نقطه مشترکی ای که همه ما نسبت به آن تعلق خاطر داریم ان را دوست داریم و میخواهیم در باره ان بیشتر بدانیم. ساخت فیلم سریال در باره تاریخ ایران باعث هم بستگی اقوام و اتحاد بیش از پیش مردم میشود علاوه بر این که فهم تاریخی را افزایش میدهد. همچنین اگر خودمان از چنبن ظرفیتی استفاده نکنیم کشور های نو پا وسود جویی هستند که بخواند از تمدن ما از مشاهیر،دانشمندان،قهرمان های ما سو استفاده کنند وعلم ،دستاورد، حرفه،کتب و... آنها را برای خودشان جا بزنند . آیا وقت ان نیست که آثار در خوری در باره تاریخمان ساخته شود و جلوی سود جویی کشور ها سود جو از تاریخ و هویت ما گرفته شود؟
سازمان صدا وسیما
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Seyedparsa28 دی 1404در پاسخ بههمین الان کم با سیاست های چپ پدرمون در نیومده؛ اینم میخواید اضافه کنید؟ خواهشا نکنید این کارا رو، حتی شرعی هم نیست! مگه ۹۰ میلیون نفر به یک اندازه از اتوبوس استفاده میکنند که از جیب همشون یک مبلغ مشخص اختصاص داده بشه به رایگان شدن اتوبوس؟
@user170910160152419730828 دی 1404در پاسخ بههمین قیمت ۵ هزار تومنیش با رایگان عملا فرق خاصی ندارهرایگان شدنش شلوغی و هرج و مرج میاره
@Mohammad_goudarzi28 دی 1404دولت همین الان هر سال کسری بودجه میاره مجبوره دست ببره به صندوق توسعه، بعد شما میگی مترو رایگان بشه با هزینه دولت؟ البته الانم بنوعی رایگانه با 5 تومن از این ور شهر میری اونور شهر
@user17684564319629 دی 1404در پاسخ بهمیتوان برای تشویق در روزهایی که هوای یک شهر آلوده است به صورت خودکار اتوبوسها و مترو رایگان شوند.