من میخوام برنامه ها رو بروز کنم ولی نمیشه کمک کن

این خبر حذف شده است.
۳۰درصد تا فروپاشی روانی پاسخ داد
@AnImmigrantInFuture9 اردیبهشت 1405چه میشد اگر جوانی بیدغدغه در کشوری اسکاندیناوی ویا ژرمن بودم...#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #ایران #اینترنت_را_وصل_کنید #اعتراض
۳۰درصد تا فروپاشی روانی پاسخ داد
@user17091010655319060055 اردیبهشت 1405در پاسخ بههر جایی غیر از ایران امارات،عربستان قطر هر جایی غیر از ایران هر جایی