19 اردیبهشت 1405

پویش شاهنامه‌خوانی برای ایران

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پویش شاهنامه‌خوانی «چو ایران نباشد، تنِ من مباد» را به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌کند.
یه کار فرهنگی خیلی خوب ... زنده‌باد
16:12 - 19 اردیبهشت 1405

4 واکنش
213 بازدید