25 فروردین 1403

آیا زن باید برای کار خانه حقوق بگیرد؟

در شرع و قانون، زن وظایف محدودی در خانه دارد و غیر از تمکین، آراستگی و رفتار خوب با مرد  وظیفه دیگری ندارد. اما برای رعایت حقوق مالی زن و حفظ شان او در خانه زن می‌تواند در قبال کارهایی که در منزل مثل آشپزی، بچه‌داری و... که انجام می‌دهد مزدی از مرد دریافت کند.
خیر و اصلا این امر به این زمان نمی خورد و سازگاری با مسایل اجتماعی امروزی ندارد و منزلت و اعتبار زنان و همسر را کاهش می دهد و بسیار مشکل ساز برای تحکیم خانواده است مثل یکسری قوانین دیگر ، عموما اصول و اداب و سنتهای خانواده برای تحکیم باید باشد و قوانین برای مواقع بروز مشکل نه مشکل ساز .
17:02 - 25 فروردین 1403

3 واکنش
607 بازدید