6 فروردین 1405

ایال زمیر: ارتش اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار دارد

در پی ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح ایران و مجاهدان حزب‌الله، ایال زمیر رئیس ستاد ارتش اسرائیل نسبت به فروپاشی داخلی ارتش این رژیم هشدار داد.
@itnof6 فروردین 1405
در پاسخ به
یه سوال چرا دشمن اینترنتش وصله،مگه اونام تو جنگ نیستن؟چرا ما فقط وطن فروش داریم اونا ندارن جریان چیه؟
@Khandaee6 فروردین 1405
در پاسخ به و
می‌فهمید دیتا بیس چیهمی‌فهمید اینترنت کاملا در اختیار اوناستاینترنت با وصل شدنش یعنی ما همه چیمون خیلی راحت در اختیار اون ها گذاشتیم تا تحلیل کنن و بر علیه ما استفاده کنن
جدی میگی دادا ما هیچی نمی فهمیم فقط شما میفهمی
20:33 - 6 فروردین 1405

6 واکنش
294 بازدید



1 پاسخ

@Khandaee6 فروردین 1405
دیگه اینا یه خورده تحلیل میخواد تو این شرایط ایشالا بعد جنگ بیا بهت بگم داستان دقیقا چیه