@soroosh19861 بهمن 1404در پاسخ به ومردم رو هم قتل عام کنین که خطر اعتراض نباشد و سهم بسیجی ها از منابع بیشتر یشه چطوره؟ برای امثال تو که مملکت رو با پادگان اشتباه گرفتین طرح خوبیه، ولی بفهم مردم همه جای دنیا یک زندگی روزمره و عادی می خوان نه جهاد با استکبار و ....