1 بهمن 1404

ترامپ از چه چیزی عصبانی است؟

ترامپ بعد از جنگ دوازده‌روزه، دقیقاً همین الگو را برای ایران در نظر گرفت: فشار بیاور، هزینه را بالا ببر، نارضایتی تولید کن و بعد، بر موج آن نارضایتی سوار شو.
فقط تنها راه ساخت بمب اتم هست و قطع کل اینترنت جهانی
16:47 - 1 بهمن 1404

16 واکنش
1495 بازدید



1 پاسخ

@soroosh19861 بهمن 1404
مردم رو هم قتل عام کنین که خطر اعتراض نباشد و سهم بسیجی ها از منابع بیشتر یشه چطوره؟ برای امثال تو که مملکت رو با پادگان اشتباه گرفتین طرح خوبیه، ولی بفهم مردم همه جای دنیا یک زندگی روزمره و عادی می خوان نه جهاد با استکبار و ....