یک دو دوتا چهارتای ساده، آیا درآمد با احتساب یارانه، سبد و... توانسته به تورم حتی نزدیک شود؟ آیا خرید خانه، ماشین و وسایل زندگی آسانتر شده و میشود؟ آیا غیر از این است که نگاه جامعه حال کوچکتر شده و زوم روی سفره هست؟ آیا واقعا دهکهای پایین(از جمله خودم) توانایی ازدواج، پیشرفت اقتصادی و..را دارد؟